مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ضمن بازدید از غرفه بانک در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از نزدیک پذیرای مراجعین و عموم بازدیدکنندگان بودند.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک به همراه مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت، فلاح حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و جعفری انصاری رییس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دومین روز برگزاری این نمایشگاه بین المللی در غرفه بانک قرض الحسنه مهر ایران حاضر شدند تا در کنار کارشناسان بانک، پاسخگوی سوالات مراجعان باشند.

در ادامه، از برخی غرفه های حوزه های بانکی، بورس و بیمه مستقر در سالن های ۳۱، ۳۵ و ۳۸ این نمایشگاه توسط مدیرعامل، عضو هیات مدیره و هیات همراه بازدید به عمل آمد.

مرتضی اکبری در حاشیه بازدید از دستاوردهای دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با خبرنگاران مجله The business year و خبرگزاری اقتصاد آنلاین در رابطه با عملکرد مطلوب و گسترده بانک در عرصه های قرض الحسنه، دستاوردها و برنامه های آتی آن گفتگو نمود.

ارسال نظرات