همزمان با حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور صورت می گیرد
مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام گفت:برنامه ریزی شده است که کاروان اعزامی استان ایلام قبل از شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز در یادمان ها و مناطق عملیاتی میمک،سومار حضوریابند.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۰۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  حسین پور محمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام  از اعلام آمادگی جمعی از اقشار مختلف استان ایلام جهت حضور در مراسم گرامیداشت شهدای بازی دراز طی روز های 7و8 اردیبهشت در شهرستان سرپلذهاب خبر داد و در همین زمینه یادآور شد: با هماهنگی های صورت گرفته  مقرر گردید بیش از 200نفر در این مراسم با شکوه حضور داشته باشند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این اعزام ها تعداد قابل توجهی هر ساله با خورروهای شخصی  از استان ایلام در این مراسم حضور می یابند.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان  ایلام  یادآور شد: برنامه ریزی شده است که  کاروان اعزامی استان ایلام قبل از شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز  در  یادمان ها و مناطق عملیاتی؛ میمک ،سومار  حضور یافته به شکلی که عصر پنجشنبه 7 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز در حرم مطهر احمد بن اسحاق حضورشرکت کرده  و در فردای این روز،  روز جمعه همگام با دیگر شرکت کنندگان از استان های کشور به ارتفاعات بازی دراز صعود خواهند کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: راویان دفاع مقدس در طول مسیر و در یادمان های مورد بازدید به روایتگری و تشریح عملیاتی   های  صورت گرفته در دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.
 

ارسال نظرات