خبرگزاری بسیج: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 از افزایش پل های مکانیزه عابر پیاده این منطقه جنوبی به 5 مورد خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۸۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: پل عابر پیاده خیابان شهید رجایی در ابتدای خیابان 13 آبان مجهز به آسانسور شده است و شهروندان بعد از طی مرحله تست، می توانند از آن استفاده کنند.

شیرازی افزود: شهروندان برای دسترسی به مترو جوانمرد قصاب از این پل استفاده می کنند که با مکانیزه شدن آن، برای اقشار خاص همچون سالمندان و توان یابان نیز قابل بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز یکی از پل های عابرپیاده خیابان فدائیان اسلام به آسانسور نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: با احتساب پل های مکانیزه میدان شهدای شاملو، بلوار دستواره و پل داخل محوطه مترو جوانمرد قصاب، پل های مکانیزه این منطقه به 5 مورد می رسد.

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 با بیان اینکه این منطقه 74 پل عابر پیاده دارد یادآور شد: با توجه به درخواست شهروندان و ایمن سازی تردد عابران، پل های عابر خیابان های کریمی شیرازی، جاده معدن، شهید رجایی، و خیرآباد نیز به تازگی نصب شده است.

 

ارسال نظرات