خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران از اجرای طرح 14 روزه لکه گیری معابر شهری و روستایی در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۷۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور تسهیل تردد شهروندان در معابر پیاده رو و سواره رو، طرح لکه گیری آسفالت برای 323 مقطع از خیابان های نواحی هفتگانه منطقه 20 آغاز شده است.

صفوی با اشاره به اینکه این طرح 14 روزه است، افزود: معابر بزرگراهی و منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از اولویت های این طرح است تا دسترسی زائران و شهروندان دیگر مناطق شهر تهران به این حرم شریف تسهیل شود.

وی ادامه داد: بزرگراه شهیدکریمی و خیابان های ابن بابویه، ورامین، امام حسین(ع)، شهید رجایی، علائین، قم، شهید بیات، شهید فدایی، شهید عربخواری، شهید رستگار از جمله مهمترین محورهای اجرای طرح لکه گیری معابر است.

صفوی با اشاره به اینکه خدمات مدیریت شهری منطقه 20 در ناحیه حریم و نقاط جمعیتی روستانشین نیز ارائه می شود، گفت: 35 مقطع از موارد لکه گیری در روستاهای طالب آباد، قلعه نو و زمان آباد پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 20 تکمیل پروژه های در حال اجرا را از مهمترین فعالیت های سال جاری برشمرد و یادآور شد: مسائل مربوط به نگهداشت شهر، فعالیت های مینیاتوری و اثرگذار و رفع نیازهای محله ای شهروندان از دیگر فعالیت های اولویت دار مدیریت شهری است که با هدف افزایش رضایت مندی و ارتقاءکیفی زندگی شهروندان انجام می شود.

ارسال نظرات