بازپرس دادسرای نظامی تهران:

تهدیدات و آسيب ها با آموزش های کیفی و هدفمند کاهش می یابد

خبرگزاری بسیج: بازپرس دادسرای نظامی تهران گفت: آگاهسازي صيانتي و توسعه آموزش های کیفی و هدفمند عامل موثر در مصون ماندن از تهديدات و آسيب های فردی و سازمانی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۶۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

"حاتمی" بازپرس دادسرای نظامی تهران در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با تأکيد بر اينکه نيروي انساني سرمايه اجتماعي هر سازمان را تشکيل مي دهد، گفت: فرماندهان و مديران با نظارت منطقي و مراقبت مستمر از کارکنان و توجه به مشکلات آنان مي توانند از بروز جرايم و آسيب هاي سازماني پيشگيري کنند.

وي برگزاري کلاس هاي آگاهسازي و صيانتي را اقدامي مؤثر و مفيد در تأمين سلامت اداري عنوان کرد و افزود: آگاهسازي صيانتي و توسعه آموزش هاي کيفي و هدفمند در کنار پايبندي به ارزش هاي اسلامي عامل موثر بر مصون ماندن منابع انساني از تهديدات و آسيب هاي زندگي شغلي و فردي است.

حاتمی در ادامه، توسعه امنيت و عدالت اجتماعي را محصول تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضايي و انتظامي دانست و تصريح کرد: اين تعامل افزايش احساس امنيت و پيشگيري از وقوع جرايم و آسيب هاي اجتماعي را به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه این دیدار"اکبری" معاون مدیریت دفتر کل دادسرای نظامی تهران تصريح کرد: افزايش احساس امنيت و ايجاد همکاري و اعتماد مردم با پليس با مشارکت دادن مردم در توليد امنيت ميسر خواهد بود و اعتماد مردمي به پليس سرمايه ارزشمندي براي نيروي انتظامي و دستگاه قضايي محسوب مي شود.

اين مقام قضايي خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي الگوي نظم و انضباط اجتماعي در جامعه محسوب مي شود و بايد به بهبود اين روند با آموزش کارکنان توجه شود تا بتوانيم از وارد شدن هر گونه آسيب به اين نيروهاي خدوم جلوگيري نمايیم.

  سرهنگ "مصطفی علیزاده " فرمانده انتظامي شهرستان "پیشوا " نیز با قدرداني از تعامل مثبت و حمايت هاي دستگاه قضايي از مأموريت هاي نيروي انتظامي اظهار داشت: کارکنان انتظامي با خلوص نيت، پاکدامني و اقتدار اسلامي و اخلاقي در خدمت تأمين امنيت جامعه و افزايش احساس آرامش فردي و اجتماعي هستند.

گفتنی است مقامات قضایی دادسرای نظامی تهران بعد از این دیدار از یگانهای انتظامی شهرستان پیشوا بازدید کردند.

 نویسنده: خانم سلیمان پور  

ارسال نظرات