خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: امسال همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های ۱۷ گانه آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۲۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عبدلله چمن گلی در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ضروریست تمامی هیئت‌های شهرستانی برنامه‌های خود را با هیئت استانی بیش از گذشته هماهنگ کنند چراکه توسعه همه جانبه نورزش همگانی در استان جزو اولویت‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش‌های همگانی برای سالم‌سازی فضای کلی جامعه یک ضرورت مورد تاکید از سوی رده‌های مدیرتی کشور است بنابراین باید کلیه برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که همه اقشار جامعه درگیر ورزش‌های همگانی از جمله پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری شوند.

چمن گلی گفت: کار برای ورزش بسیار پراهمیت است چراکه آثار کارهای ورزشی در بطن و متن جامعه بسیار مشهود بوده و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: آذربایجان غربی از استان‌های مستعد در توسعه ورزش‌های همگانی است و این مهم در رکوردزنی شهرستان ماکو در پیاده روی خانوادگی به اثبات رسیده است.

چمن گلی تصریح کرد: امسال همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان‌های 17 گانه آذربایجان غربی برگزار می‌شود و در شهرستانی مثل میاندوآب نیز که در کشور به عنوان شهر دوچرخه معروف است همایش بزرگ دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

وی گفت: امسال اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تلاش می‌کند تا سیاست جدیدی در اهدا جوایز ورزشی در استان پیاده کند بنابراین اهدا خودرو در همایش‌های پیاده روی متوقف شده و به‌جای آن تعداد دوچرخه‌های اهدایی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان نیز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر ارومیه به عنوان مرکز استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات