خبرهای داغ:
پیکر پاک شهید سرگرد مهدی سلماسی که توسط اشرار نامعلوم ترور شده بود در ارومیه با استقبال باشکوه مردم ارومیه تشییع شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۱۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صبح روز شنبه 26 فروردین 96 اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر دوباره دست به جنایتی دیگر زدند و با ترور سرگرد مهدی سلماسی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی در جنوب آذربایجان غربی را که سال‌ها در راه حفظ امنیت کشور تلاش کرده بود ترور کرده و به شهادت رساندند.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در این ارتباط اظهار کرد: ترور مسئول ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محور سردشت و پیرانشهر محکوم است و اشرار و قاچاقچیان بدانند با این گونه تحرکات عزم نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با پدیده قاچاق سست نخواهد شد.

محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در مراسم تشییع این شهید به خبرنگار تسنیم گفت: دشمنان با ترور مأموران زحمت کش نیروهای نظامی و انتظامی هرگز نمی‌توانند مردم ایران را از عملکرد نظام اسلامی ناامید کنند چراکه شهدا سرلوحه و سرمشق همه مردم هستند و همیشه راه شهدا ادامه دارد.

پدر شهید سلماسی نیز گفت: من از شهادت پسرم ناراحت نیستم بلکه افتخار می‌کنم که پسرم در راه خدا و اسلام به شهادت رسیده است.

مادر این شهید نیز اظهار کرد: پسرم در راه دین اسلام شهید شد و این برای من افتخار بزرگی است.

پیکر شهید سرگرد مهدی سلماسی در خیابان امام ارومیه با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور این شهر تشییع و برای آرام گرفتن در جایگاه ابدیش به قطعه شهدای باغ رضوان ارومیه بدرقه شد.

ارسال نظرات