خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی جامعه ما تولید و اشتغال است که همه باید برای تحقق آن تلاش کرده و مسئولان باید با ابتکار و خلاقیت آن را عملی سازند.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۰۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
سرهنگ پاسدارجواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند، اظهار کرد: نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری به عنوان هدایتگر نظام اسلامی، با توجه به نیازها و مشکلات کشور و مردم انجام می گیرد و جای توجه و دقت بیشتری برای مردم و مسئولان دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها، تکلیف مردم و مسئولان را مشخص می کنند، افزود: مسئولان باید به شعار سال به عنوان یک موضوع اساسی توجه کرده و به تکلیف خود در راستای تحقق آن همه جانبه تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و با تاکید بر تحقق آنها، گفت: هرجا در تبعیت از امام دچار تردید یا انحراف شده ایم، آنجا آسیب دیده و هر کجا هم تبعیت جدی و واقعی از اوامر امام مسلمین داشته ایم، آنجا موفق بوده ایم و مشکلات برطرف شده است.

مولودی تصریح کرد: امروز نیز همانطور که مقام معظم رهبری در شعار امسال تاکید کرده اند، کلید حل مشکلات جامعه ما تولید و اشتغال است که همه باید برای تحقق آن تلاش کرده و مسئولان باید با ابتکار و خلاقیت آن را عملی سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: هر کس دغدغه راه امام و شهدا و انقلاب را دارد باید دغدغه اش تقویت نظام اسلامی از درون را داشته باشد و تقویت نظام اسلامی از درون نیز منوط به تلاش مجاهدانه و حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان است تا در پیش خدا و بندگان خدا و مردمان عزیز ایران سرافراز باشند.

ارسال نظرات