یک استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:

نمایشگاه محصولات دانش بنیان، نوآوری و استراتژیک، ترویج کارآفرینی در کشور را به دنبال دارد

خالقی گفت: ویژگی که چنین نمایشگاهی در خود دارد، کارگاهی بودن است یعنی افراد علاوه بر آنکه در بحث های دانش بنیان آموزش می بینند، در خصوص تجاری سازی و قدم گذاشتن در عرصه اقتصادی هم آب دیده خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۱۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

 

دکتر خالقی استاد دانشگاه بین المللی قزوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره هدف برگزاری از نمایشگاه محصولات دانش بنیان، نوآوری و استراتژیک گفت: دانش بنیان شدن شرکت ها و ورود به علم همواره یکی از رویکرد های اقتصادی ایران و هدف گذاری های مقام معظم رهبری در بیاناتشان بود چراکه رهایی ایران از اقتصاد نابسامان همین است.

مسوول برگزاری این نمایشگاه در خصوص رویکردهای مختلف نماشگاه محصولات دانش بنیان، نوآوری و استراژتیک که در استان های دیگر برگزار خواهد شد گفت: ما در این نمایشگاه که در استان های مختلف برگزار خواهیم کرد، ترویج کارآفرینی در کشور را دنبال می کنیم.

وی افزود: ویژگی که نمایشگاه در خود دارد، کارگاهی بودن است یعنی افراد علاوه بر آنکه در بحث های دانش بنیان آموزش می بینند، در خصوص تجاری سازی و قدم گذاشتن در عرصه اقتصادی هم آب دیده خواهند شد.

خالقی تصریح کرد: این روی داد ملی به حساب می آید و پیش تر در استان تبریز برگزار شد و در آینده هم در استان تهران این نمایشگاه را دوباره برگزار می کنیم تا افراد مشخصه آموزش های بازاریابی و تجاری سازی را ببینند. 

این مسوول بیان کرد: در گذشته شرکت های دانش بنیان در خصوص تجاری کردن محصولات خود ضعف داشتند و نمی توانستند با تولیداتی که انجام می دادند، سود حاصل از فروش را کسب کنند. به همین خاطر این نمایشگاه یک نسخه جدیدی از دانش بنیان شدن است که به کمک آموزش های تجاری سازی و بازاریابی و موارد دیگر محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار