مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه پاسداران در تاریخ این انقلاب عزت آفرین بوده است و در برابر زورگویی آمریکا نه می‌ترسد و نه دستش خالی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

حجت‌الاسلام محمدرضا توسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه روح‌الله استان مرکزی در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله با اشاره به ایام ماه رجب گفت: ماه رجب، تمرین حضور و توجه به بیشتر به معنویات، و ماه بندگی و فرمان‌بری و در نهایت سرآغاز اُنس و الفتی جانانه به پروردگار هستی بخش است.

وی به توجه امام خمینی(ره) به ماه رجب تأکید کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) نیز با توجه به آگاهی از فضایل این ماه، عنایت بیشتری نسبت به این ماه و خلوت و انس باخدای بی‌همتا و دوری از اغیار نشان می‌دادند. چراکه این ماه، ماهی است که در آن بندگان و مؤمنان و ره پویان، خود را برای شرکت در مهمانی بزرگ خداوند آماده می کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضرت امام(ره)، احیاگر اسلام در عصر حاضر هستند که نقش تاثیرگذاری در بیداری اسلامی داشتند.

حجت‌الاسلام توسرکانی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در سایه ایمان واعتقاد راسخ خود ضمن رهبری خردمندانه، نهضت مردم ایران، امید را در دل تمام مسلمانان جهان روشن کردند. ایشان در بُعد سیاسی و اعتقادی از ویژگی‌های ممتازی برخوردار بودند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با ملاک قرار دادن ارزش‌های الهی، فضای جامعه را که درگیر هوس و شهوات ناشی از القائات جوامع غربی و شرقی بود، به فضای روح بخش ایمان و معنویت تبدیل کرد و در این فضای روحانی جوانانی پر شور و مومن تربیت شد که با اهداء، بالاترین و ارزشمندترین عنصر وجودی خود که همان جانشان بود درخت اسلام را آبیاری کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب‌های محدود بود که به رهبری خردمندانه، ایشان توانست حکومتی اسلامی بر پایه اعتقادات مذهبی بنا کند.

حجت‌الاسلام توسرکانی عمل به تکليف، پاسداری از حريم اسلام، سازش ناپذيری با دشمن و مقاومت را از ابعاد عملی و اعتقادی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: امام خمينی(ره) ضمن داشتن اعتقادات راسخ، با الگوپذيری از زندگی معصومين(ع) بار ديگر ترجمان آيات الهی شد و با ايجاد همبستگی دينی و اعتقادی در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی نقش اثر گذاری را ایفا کردند.

وی توجه به سیره و سبک زندگی امام(ره) بهترین راه مقابله با استکبار دانست و گفت: در جنگ هشت ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی تجربه کردیم، که با اتکای به خداوند متعال و با دست‌های خالی می‌توانیم در برابر تمامی ابرقدرت‌های بزرگ دنیا به پیروزی برسیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سه عامل زر و زور و تزویر را تهدید برای انقلاب‌ها مطرح کرد و گفت: در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان برای ضربه زدن و از پای درآوردن انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند ولی نتوانسته‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند که عامل زر را غرب گرایان داخلی و عامل تزویر را منحرفین از اسلام و انقلاب اسلامی و عامل زور را آمریکا دانستند.

حجت‌الاسلام توسرکانی تصریح کرد: آنچه که نظام سلطه را از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به وحشت انداخت گسترش پیام اسلام بود. پیامی که امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرزهای جهان را درنوردیده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون استکبار به جایی رسیده که جز با فتنه و تزویر نمی‌تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند« سران استکبار، تکیه‌دهندگان بر مسندهای زر و زور و همچنین خرده‌ریزهای اینها در منطقه‌ خود ما، با همه‌ توان سعی می‌کنند ملت ایران را مرعوب کنند».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سه صفت اقتدار، بصیرت و زهد و تقوا نقطه مقابل زر و زور و تزویر قرار دارد و همین عوامل باعث پاسداری از انقلاب اسلامی می‌شود. و کسانی که این سه ویژگی را با هم نداشته باشند از قطار انقلاب پیاده و دچار بحران شده‌اند.

حجت‌الاسلام توسرکانی در پایان سپاه پاسداران را مظهر قدرت انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران در تاریخ این انقلاب عزت آفرین بوده که در برابر زورگویی‌های آمریکا نه می‌ترسد و نه دستش خالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات