دکتر ملکی گفت: مهم ترین هدف این نمایشگاه تحقق شعار سال است. ما بر این باور هستیم که تنها راه ماندگار و پابرجا برای اقتصاد ایرانی که همراه با تولید و اشتغال باشد، حمایت بدون فساد و غیر جناحی از دانش بنیان است.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۹۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، با مشارکت اداره کل حمایت و جذب سرمایه گذاری استان و پارک علم و فناوری استان و شرکت های نمایشگاهی جهانی در استان قزوین اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان، نوآوری و استراتژیک در محل جهانی نمایشگاه و شوراهای استان قزوین در تاریخ 28/11396، ساعت 15 با حضور جمع کثیری از دانشجوایان، فرهیختگان، اساتید دانشگاه علوم پزشکی، معاون اقتصادی استانداری، بسیج سازندگی و امام جمعه استان قزوین افتتاح شد.

بهنام ملکی استاد دانشگاه و یکی از مسوولین برگزار کننده نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز یعنی تا 30 فروردین برای عموم مردم دایر است تا بتوانند با مراجعه به این نمایشگاه از کمیت و کیفیت و چگونگی تجاری شدن شرکت های دانش بنیان اطلاع حاصل فرمایند.

این مسوول با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان، نوآوری و استراتژیک، عملی کردن سخنان گوهربار رهبری در سال تولید و اشتغال است افزود: مهم ترین هدف این نمایشگاه تحقق شعار سال است. ما بر این باور هستیم که تنها راه ماندگار و پابرجا برای اقتصاد ایرانی که همراه با تولید و اشتغال باشد، حمایت بدون فساد و غیر جناحی از دانش بنیان است.

وی تصریح کرد: با عملی شدن این هدف ایران به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل خواهد شد چراکه تا به الآن سرمایه گذاری ایران در شرکت های مختلف هدفمند نبوده و فقط نیاز یک یا دوساله و نهایتا 5 ساله کشور را تامین می کرد و کشور باید مجددا برای سال های آینده یک برنامه اقتصادی در قالب دیگری ارائه می کرد.

ارسال نظرات