سرپرست روابط عمومی استانداری استان زنجان:

لزوم تثبیت جایگاه روابط عمومی دستگاهها به وضعیت مطلوب روابط عمومی ها در استان

دستگاهها در حوزه روابط عمومی باید از اقدامات و دانش کاری یکدیگر بهره جسته تا به نوعی ضمن تقویت حوزه روابط عمومی در دستگاههای ذیربط در جهت تثبیت جایگاه روابط عمومی نیز گامهای موثری بردارند .
کد خبر: ۸۸۴۸۲۸۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست روابط عمومی استانداری درنشست صمیمی روسا و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان ضمن اشاره به پایه گذاری روابط عمومی اولین بار در صنعت نفت توسط انگلیس به جهت اهمیت بحث جلب افکار عمومی و به نوعی اقناع و ترغیب به تفضیل به بیان مطالبی در خصوص دانش محوری روابط عمومی پرداخته و عنوان داشت بکارگیری کارشناسان حرفه ای و مجرب در حوزه ها و شاخصهای مختلف روابط عمومی ( سمعی بصری ، ارتباط با رسانه ، مطالعات اجتماعی ) از الزامات بوده و دراین مسیر روسای روابط عمومی نقش مدیریت و رهبری را ایفا می نمایند

سالاری با اشار بر لزوم تثبیت جایگاه روابط عمومی دستگاهها به وضعیت مطلوب روابط عمومی ها در استان اشاره کرد و افزود: دستگاهها در این حوزه باید از اقدامات و دانش کاری یکدیگر بهره جسته تا به نوعی ضمن تقویت حوزه روابط عمومی در دستگاههای ذیربط در جهت تثبیت جایگاه روابط عمومی نیز گامهای موثری بردارند .

سرپرست روابط عمومی استانداری با اشاره به نیاز سنجی آموزشی اظهار داشت: برگزاری دوره های کلان تر و دوره هایی با جهت گیری کلان باید مد نظر قرار گیرد که این غنی و کلان بودن سطح دوره ها در هدایت سازمان نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت .

وی در ادامه ضمن مطلوب توصیف داشتن چنین نشستهایی صمیممی تصریح کرد: در کمتر واحدهایی از سازمانها جلسات مشترک شکل گرفته که البته این می تواند فرصتی باشد جهت ایجاد تعامل و هماهنگی و همراهی مطلوب دستگاهها در راستای انجام کیفی کارها و اثر گزاری مناسب و نهایت استفاده از تجارب حاصله در این خصوص مزید بر علت خواهد بود .

گفتنی است، اولین نشست صمیمی کارگزاران و مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با حضور سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و روابط عمومی دستگاههای اجرایی در ستاد منطقه برگزار شد.

این نشست که با محوریت بحث نیاز سنجی برگزار شد مسئولین روابط عمومی نقطه نظرات و دیدگاههایشان را مطرح و نیز پیشنهاداتی جهت برگزاری هر چه مطلوب تر روز ارتباطات و روابط عمومی توسط حاضرین ارائه شد.

ارسال نظرات