جانشین فرمانده سپاه کربلا:

تفکر بسیجی تقابل با توطئه دشمنان است

وی تفکر بسیجی را مهم‌ترین تقابل با توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: تفکر بسیجی موجب ایجاد احساس تکلیف در بین جوانان نسبت به حراست از کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۱۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین سپاه کربلا مازندران گفت: اگر در دوران دفاع مقدس، تفکر بسیجی در برابر دشمن بعثی ایستاد، امروز نیز نیازمند تقابل تفکر بسیجی در برابر هجمه‌های اقتصادی هستیم.
 
سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی اظهار کرد: بسیاری از کشورها امروز با داشتن اقتصادهای قدرتمند بر دیگر کشورها سلطه دارند، به گونه‌ای که استعمار جدید روی فتح اقتصادی به جای فتح نظامی تمرکز کرده است.

وی تفکر بسیجی را مهم‌ترین تقابل با توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: تفکر بسیجی موجب ایجاد احساس تکلیف در بین جوانان نسبت به حراست از کشور می‌شود.

جانشین سپاه کربلا مازندران گفت: اگر در دوران دفاع مقدس، تفکر بسیجی در برابر دشمن بعثی ایستاد، امروز نیز نیازمند تقابل تفکر بسیجی در برابر هجمه‌های اقتصادی هستیم.

محمدرضایی با بیان اینکه امروز همان بسیجی با همان تفکر باید در عرصه تولید ایفای نقش کنند، تصریح کرد: بسیج آماده دفاع از کیان کشور در هر عرصه‌ای است و امسال نیز در عرصه تولید ملی و ایجاد اشتغال گام‌های موثری خواهد برداشت.

وی خاطرنشان کرد: باید بر دستان کارگران بوسه بزنیم که توانسته‌اند با تحمل مشکلات زیاد همچنان در عرصه تولید به عنوان یک سرباز مشغول به کار باشند.

جانشین سپاه کربلا مازندران، کارگران را قشری علاقمند و دغدغه‌مند به آینده کشور دانست و بیان کرد: کارگران سربازان پیش‌قراول جبهه اقتصادی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن هستند.

محمدرضایی اضافه کرد: کارگران مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، ایثارگرانه و بدون ادعا پای آرمان‌های انقلاب و صیانت از کیان کشور ایستاده‌اند.

وی در پایان، رشد و بالندگی کشور را در توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: هنوز در ابتدای کار هستیم و باید در این راه همت بیشتری داشته باشیم.
کد مطلب: 283288
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار