امسال هزار و 200 میلیارد تومان به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
رئیس سازمان برنامه وبودجه استان در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با موضوع شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برگزار شد گفت:تسهیلات دریافت شده در سال گذشته 870 میلیارد تومان بود و امسال نیز هزار و 200 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
حسن نوروزی با بیان اینکه در دو سال گذشته شش هزار هکتاراز اراضی کشاورزی استان از دیم به آبی تبدیل شده است افزود:در سال گذشته 140 میلیارد تومان تسهیلات به این بخش واگذار شده است.
وی به کاهش نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و گفت:نرخ بیکاری در استان در مقایسه با سال 91 چهار و چهاردهم درصد کاهش داشته است.
رئیس سازمان برنامه وبودجه استان افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان 140 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده است  و تلاش می شود این اعتبارات نیز دریافت شود.
امام جمعه یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه باید قوانین برای همه یکسان باشد گفت: اگر آنچه برای دیگران به زبان می آوریم،ابتدا برای خود اجرا کنیم قطعا جامعه که خانواده بزرگی را تشکیل می دهد پیرو آن قانون عمل خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اولویت تسهیلات را برای کسانی دانست که بتوانند در زمینه اشتغال زایی و تولید گام بردارند افزود: مسئولان باید با همکاری کارشناسان بانک های عامل نظارت مستمر و دقیقی بر نحوه ی استفاده از تسهیلات پرداختی از سوی وام گیرنده داشته باشند و در صورت مغایرت با طرح ارایه شده با متخلفان برخورد شود.
ارسال نظرات