لیسانی گفت: ارتش جان خود را برای مملکت و انقلاب گذاشت ارتش ثابت کرده که از وفادار ترین نیروهای نظامی برای جمهوری اسلامی است اگر انقلاب پیروز شد در سایه وجود ارتش بود. ارتش ایران مردمی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۸۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
لیسانی فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من عمدتا خدمتم از سال 58 شروع شد که وارد لشگر 64 ارومیه شدم و از آن زمان مستقیما به منطقه کردستان و آذربایجان غربی مثل مهاباد و سردشت و پیران شهراعزام شدیم.

وی افزود: تقریبا از اواسط سال 58 که دموکرات و کوموله شروع کردند به مخالفت علیه حکومت ما به آنجا اعزام شدیم که مدتی در پادگان بودیم و از اطراف پادگان محافظت می کردیم بعد از آن که جاده های مهاباد و میاندواب و سر دشت نا امن شده و عملا دست دموکرات ها و کوموله بود ما شروع به پاکسازی اینها کردیم که شهدای زیادی از ارتش و سپاه داشتیم.

فرمانده سابق ارتش تصریح کرد: تقریبا اوایل سال 62 بود که ما را به گردان شهادت 822 منتقل کردند. مدتی آنجا بودیم و درگیری و جنگ و این مسائل بود که ما در آنجا هم با دموکرات هم با کوموله درگیر بودیم و بعد از آنجا در عملیات والفجر 2 انجام شد و ما برای نگهداری از منطقه به ارتفاعات2519 رفتیم که شهدای زیادی داده بود که اوایل سال 65 آنجا بودیم. من دو بار با ماشین روی مین رفتم.

وی گفت: ارتش همیشه مظلوم واقع شده ارتش جان خود را برای مملکت و انقلاب گذاشت ارتش ثابت کرده که وفادار ترین نیروی نظامی برای جمهوری اسلامی است اگر انقلاب پیروز شد در سایه وجود ارتش بود. ارتش ایران مردمی است.

ارسال نظرات