آبگرفتگی ۶ واحد مسکونی در منطقه دو هزار و سه هزار تنکابن، اظهارداشت: سه واحد مسکونی در معرض خطر آبگرفتگی قرار دارد که ساکنان آن تخلیه شدند.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰



مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع سیلاب در دو هزار و سه هزار تنکابن خبر داد و گفت: در رودخانه منطقه تنکابن سیلاب ایجاد شده است

وقوع سیلاب در دو هزار و سه هزار تنکابن

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر احمدی در گفتگویی از وقوع سیلاب در دو هزار و سه هزار تنکابن خبر داد و گفت: در رودخانه منطقه تنکابن سیلاب ایجاد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به آبگرفتگی ۶ واحد مسکونی در منطقه دو هزار و سه هزار تنکابن، اظهارداشت: سه واحد مسکونی در معرض خطر آبگرفتگی قرار دارد که ساکنان آن تخلیه شدند.

احمدی به آغاز عملیات امدادی اشاره و تصریح کرد: به دلیل بارش شدید باران، آب به سطح جاده وارد شده است.

وی مهم‌ترین دلیل ورود بارش آب به سطح جاده تجاوز به حریم رودخانه از سوی مردم عنوان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه یک واحد پرورش ماهی و یک دستگاه پل در بخش گوشواره خسارت دیده‌ است، اذعان داشت: با ذوب شدن برف و سرازیر در رودخانه، آب به باغ های کیوی نیز نفوذ کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه با گرمای شدید روز گذشته هوا، برف در بالادست ذوب شده و با افزایش آب رودخانه این سیلاب ایجاد شد، گفت: در بخش بلده نور  ۹ روستا از پل کولیک عبور می کنند که پل با خسارت روبه رو شده و نیروهای امدادی در حال اعزام به آن منطقه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها