دوره آموزشی قرآن توسط کانون تخصصی شکوفه‌های قرآن در مساجد گچساران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۸۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد باید به دنبال احیای کارکردهای مساجد باشند. 

نوروزی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد توجه به مسائلی مانند آسیب‌های اجتماعی،مسائل فرهنگی و جنگ افزود: عمل به منویات ایشان پیرامون توجه به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

وی روخوانی،روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده‌های سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان را از دوره‌های آموزشی این طرح اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در کانون شکوفه‌های قرآنی گچساران از جمله مسجد صاحب الزمان،مدرسه شهدای صنعت نفت،مسجد امام هادی(ع) و پایگاه حضرت زینب (وی‍ژه بانوان) برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: این دوره‌های آموزشی از۲۰ فروردین‌ ماه آغاز و تا ۲۰ خرداد ماه به‌ صورت مستند، متناوب برگزار و ادامه دارد.

نوروزی افزود: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از دیگر اهداف این دوره‌ها است.
ارسال نظرات