انتخابات صحنه نمایش قدرت نظام ما بوده و همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند تا با حضور گسترده خود جواب دندان شکنی به دشمنان بدهند.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۱۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نگاه دنیا به ما بوده تا با ارزیابی که از روند برگزاری انتخابات در کشور بتواند در تصمیمات خود تجدید نظر کند.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات یک اقدام بازدارنده برای دشمن بوده تا با ارزیابی از آن تصمیات درست‌تری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده مردم عامل بازدارنده برای دشمنان ما است و اگر تمام دنیا در کنار یکدیگر قرار بگیرند اما مردم ما با دولت و رهبری همراه باشند به تعبیری می‌توان گفت که استکبار جهانی هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نانواکناری تاکید کرد: انتخابات صحنه نمایش قدرت نظام ما بوده و همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند تا با حضور گسترده خود جواب دندان شکنی به دشمنان بدهند.


وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: اگر بخواهیم در مقابله با دشمن موفق باشیم باید به داخل توجه کنیم یعنی از توانمندی‌های موجود در داخل کشور استفاده کنیم تا قدرتمند شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از توانمندی‌های داخلی به درستی بهره مند شویم سد محکمی را ایجاد خواهیم کرد و همه دنیا در مقابل ما زانو خواهند زد.

نانواکناری با بیان اینکه در بابلسر امکانات بالقوه و بالفعلی وجود دارد که می‌تواند در تحقق منویات مقام معظم رهبری تاثیرگذار باشد، افزود: وجود دریا در این شهرستان از نظر امنیتی می‌تواند یک پدافند غیرعامل باشد و از نظر صید می‌تواند بیشترین اشتغال را برای اهالی این منطقه ایجاد کند که متاسفانه کمترین بهره را از این امکانات می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی در محیط زیست بشارت مرگ برای فرزندان ما است، گفت: عدم رعایت مسائل زیست محیطی سبب بیماری‌های گوناگونی برای بسیاری از ماهیان دریایی می‌شود و این یک تهدید جدی برای بابلسر و مازندران است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تجارت در دریا یک رکن اساسی برای ایجاد اشتغال در استان محسوب می‌شود، افزود: اگر به دریا و مسائل دریایی توجه شود مشکل بیکاری در منطقه ریشه کن می شود.

نانواکناری با اشاره به نقش شهرک‌های صنعتی بابلسر در ایجاد اشتغال و تولید و عدم برخورداری این شهرک از امکان برقراری ارتباط تلفنی و نبود زیرساخت لازم در این حوزه، تصریح کرد: مسئولی که توان کار اجرایی ندارد مسئول بودنش گناه کبیره بوده و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها