بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین شهر با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان سیل آذربایجان در استان های آذربایجان شرقی و غربی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشکین برای بازماندگان سیل آذربایجانبه گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین شهر با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان سیل آذربایجان در استان های آذربایجان شرقی و غربی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت


بسمه تعالی

هوالباقی
انا لله و انا الیه راجعون
نزول بركت الهي همواره موجب خرسندي و شكر نعمت بوده است اما بارش باران و حادثه  سيل در استان هاي اردبيل،آذربايجان شرقي،غربي و كردستان كه باعث جان باختن تعدادي از هم ميهنانمان انجامید، موجب تألم خاطر و تاثر فراوان همه ما شد.اميد است طبق فرمايشات مقام معظم رهبري مسئولان ذيربط در كمك رساني به آسيب ديدگان و كاستن رنج و اندوه آنان كوتاهي نكنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحدمشگین شهر مصیبت عظمی و جانکاه را به همه هم وطنان و آذری زبان های ؛سراسر کشور و استانهای تابعه تسلیت عرض نموده ،رحمت و غفران واسعه الهی را برای همه درگذشتکان حادثه ،از درگاه خداوند متعال خواستار است.
ارسال نظرات