شورای تبیین مواضع شهرستان گرمسار با صدور بیانیه‌ای در خصوص وقوع سیل اخیر در برخی استان‌های کشور اعلام کرد: ما بسیجیان نیز مانند همیشه آمادگی خود را برای راه اندازی حرکت‌های جهادی - امدادی به این مردم شریف اعلام می‌داریم.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۸۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان شورای تبیین مواضع شهرستان گرمسار با صدور بیانیه‌ای در خصوص وقوع سیل اخیر در برخی استان‌های کشور اعلام کرد: ما بسیجیان نیز مانند همیشه آمادگی خود را برای راه اندازی حرکت‌های جهادی - امدادی به این مردم شریف اعلام می‌داریم.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم》

قَضَاءُ حَاجَةِ الْمُؤْمِنِ أَفْضَلُ مِنْ طَوَافٍ وَ طَوَافٍ حَتَّى عَدَّ عَشْراً

(گره گشایی از کار یک مومن ده برابر این طواف -خانه خدا-فضیلت دارد )

 

آنچه امروز در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل اتفاق افتاد و موجب خسارت های مالی و جانی شد قلب ملت شریف ایران را سخت به درد آورد.


ما دانشجویان بسیجی شهرستان گرمسار با قلبی داغدار این مصیبت را به مردم حادثه دیده این استان ها تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان صبر برای بازماندگان و غفران و رحمت برای جان باختگان را مسئلت می نماییم.


ما دانشجویان بسیجی شهرستان گرمسار از تمامی مسئولین دولتی خواستاریم با توجه به پیام امام خامنه ای مبنی بر کمک به مردم حادثه دیده هر چه سریعتر اقدامات لازم برای کمک رسانی سریع و قوی به مردم سیل زده این استان ها را انجام دهند.


ضمنا از رییس دولت تدبیر و امید می خواهیم شخصا در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کنند و از سرعت کمک رسانی و کیفیت کمک به مصیبت زدگان مطلع شوند و موجب تسکین آلام مردم حادثه دیده شوند و نزدیکی به انتخابات موجب غفلت دولت از این مهم نشود.


ما بسیجیان نیز مانند همیشه آمادگی خود را برای راه اندازی حرکت های جهادی - امدادی به این مردم شریف اعلام می داریم.

 

همچنین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان در همین خصوص در بیانیه ای اعلام کرد: در هیاهوی بازی های سیاسی و مسائل انتخاباتی که عموم مردم را درگیر خود کرده است، در استان آذربایجان شرقی، صدای ناله و ماتم مردمان غیور ترک زبان ما که به حادثه سیل زدگی  و مصیبت غم بار فرزندان و خویشان خود دچار شده اند به گوش می رسد.


لذا ما دانشجویان انقلابی شهرستان سمنان بر حسب وظیفه و معیار مهم اخلاقی، انسانیت، ضمن ابراز همدردی و دلجویی از مردم غیور آذربایجان، از مسئولین مرتبط خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به موضوعات خسارت،مسکن، و بحران های موجود دیگر را داریم تا به حول قوه الهی سایه غم و اندوه و رنج و مشکلات تا حدودی از مردم غیور آذربایجان برداشته شود.
ارسال نظرات