در بخش تکواندو قهرمانی بانوان در جام بین المللی فجر که ظهر دیروز پایان یافت، 19 ورزشکار به رقابت پرداختند و تیم شهرداری ساری با سه مدال طلا، یک نقره و با مجموع 37 امتیاز قهرمان نهمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۸۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پایان نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجردر بخش زنان تیم شهرداری ساری به مقام قهرمانی رسید.

27 فروردین ماه نهمین دوره رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز به کار کرد که بخش بانوان با انجام رقابت ها قهرمانان خود را شناخت.

در این بخش که ظهر دیروز پایان یافت، 19 ورزشکار به رقابت پرداختند و تیم شهرداری ساری با سه مدال طلا، یک نقره و با مجموع 37 امتیاز قهرمان نهمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر شد.

همچنین تیم اقتصاد پژوهان آسیا دیگر نماینده ایران در این رقابت ها نیز با کسب یک کدال طلا، سه نقره و 27 امتیاز به جایگاه دوم دست یافت و تیم افغانستان نیز سوم شد.

همچنین تیم اقتصاد پژوهان آسیا دیگر نماینده ایران در این رقابت ها نیز با کسب یک کدال طلا، سه نقره و 27 امتیاز به جایگاه دوم دست یافت و تیم افغانستان نیز سوم شد.

رقابت های نهمین دوره تکواندو جام فجر در 4 وزن المپیکی منهای 49، 57، 67 و به اضافه 67 کیلوگرم برگزار و مدال آوران این دوره از رقابت ها در وزن 49 منهای کیلوگرم، " سودابه پورصادقی " از تيم اقتصاد پژوهان آسيا گیلان با برتری برابر ناهید کیانی از تیم شهرداری ساری به نشان با ارزش طلا دست یافت و سمیه غلامی و عصمت عبداللهی از تیم اول افغانستان سوم وچهارم شدند.

در وزن 57 منهای کیلوگرم، بهاره ندرخانلو از تیم شهرداری ساری، با برتری مقابل مهسا پورمیرزا ا زتيم اقتصاد پژوهان آسيا قهرمان شد و تمنا فروتن از تیم افغانستان و سما باخدا از تیم اول افغانستان در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در وزن منهای 67 کیلوگرم،مهسا جدی از شهرداری ساری در دیداری برابر برابر حنانه همتی از تيم اقتصاد پژوهان آسياگیلان، مدال طلا گرفت و فرزانا فروتن از تیم افغانستان و ایزابل فابر از تیم لوکزامبورگ در رده های سوم وچهارمی قرار گرفتند.

در وزن به اضافه 67 کیلوگرم اکرم خدابنده از تیم شهرداری ساری برابر فاطمه مصطفایی از تيم اقتصاد پژوهان آسياگیلان قرار گرفت و در یک دیدار حساس که حکم قهرمانی تیمش را نیز داشت، حریف گیلانی خود را شکست داد و صاحب مدال طلای نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر شد.

و نیز لاما کاواندا از تیم سوریه و تاپاسیا چنگ کاکاتی از هند سوم وچهارم شدند.

در پایان در بخش تیمی این مسابقات تیم‌های اول افغانستان، سوریه، هند و لوکزامبورگ نیز در جایگاه چهارم تا هفتم جدول رده‌بندی جای گرفتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها