جانشین نماینده ولی فقیه سپاه در همایش روحانیت

افشاء نقشه‌های دشمن یکی از مهمترین رسالت های روحانیت است

بوشهر_ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از رسالت‌های روحانیت به عنوان سنگرنشین انقلاب اسلامی و اسلام ناب، افشاء نقشه‌های دشمن در تهاجم فرهنگی و دفاع در برابر این تهاجم است.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۸۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش روحانیت، گفت: روحانیون وظیفه خطیر و سنگینی  در راستای معرفی دین و اسلام ناب در ابعاد مختلف  جامعه دارند.

وی با بیان اینکه دفاع از دین در برابر تهاجم دشمنان از رسالت‌های مهم روحانیون است، اظهار کرد:  با توجه به اینکه دین اسلام دارای دشمنان گوناگون با ترفندهای مختلفی است ایستادگی در برابر این ترفندها و دفاع از دین باید در اولویت برنامه روحانیون قرار بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: یک روحانی در بسیاری از مواقع باید وظیفه راهبری و درک عمیق و صحیح و بصیرت به وقایع جامعه داشته باشد تا در تحقق اهداف و رسالت انقلابی خود موفق باشند.

صادقی با اشاره به اینکه ترفندهای دشمنان در انحراف و صدمه زدن به انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان  ترفندهای مختلفی برای ضربه زدن به دین و از بین بردن انقلاب اسلامی طراحی و اجراء می‌کنند که در این عرصه رسالت روحانیون سنگین و مهم است.

وی تاکید کرد: آنها می‌دانند نفوذ فکری و فرهنگی بهترین راه برای رسیدن به اهدافشان است به همین سبب تفکرات، باورها و روحیه انقلابی مردم را نشانه گرفته‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: یکی از رسالت‌های روحانیت به عنوان  سنگرنشین انقلاب اسلامی و اسلام ناب، افشاء نقشه‌های دشمن در تهاجم فرهنگی و دفاع در برابر این تهاجم است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات