حجت‌الاسلام گواهی در گفت و گو با «بسیج»:
گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: روحیه استکبار ستیزی بسیج،دفع کننده توطئه های دشمن است و بسیجی هر جا که ظلم و ظالمی ببیند در ‏کنار‎ ‎مظلوم می ایستد.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۲۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه مسئولیت بسیج و بسیجی این است که تفکر بسیج را توسعه بدهند، اظهار داشت: بسیجی باید ‏سینه اش‎ ‎را مقابل تضعیف کنندگان نظام و انقلاب سپر قرار دهد و باید گفت که ایمان‎، ولایت باوری و ‏ولایت محوری، بصیرت و آگاهی،‏‎ ‎روحیه ایثار و فداکاری و ... جزو شاخصه‌های ‏بسیجی بودن است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه ظلم ستیزی‎ ‎و استکبار ستیزی یکی دیگر از مشخصه‌های بسیج است، خاطر نشان کرد: بسیجی هر جا که ظلم و ظالمی ببیند در ‏کنار‎ ‎مظلوم می ایستد و هرجا روحیه استکباری است در مقابل آن می ایستد.
 
حجت الاسلام گواهی گفت: بسیجی در مقابل‏‎ ‎استکبار ‏امریکا و ابر سرمایه داری می ایستد‎ و اجازه نفوذ سیاسی به بیگانگان نمی دهد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی بسیج،دفع کننده توطئه های دشمن است، خاطر نشان کرد: بسیجی باید در همه ابعاد زندگی روز آمد باشد و از ‏همه چیز مهمتر نسبت به‎ ‎دشمن شناسی روزآمد باشد؛ چرا که اگر یک روز بسیجی از دشمن عقب بماند ‏شکست می‎ ‎خورد و در یک جمله کوتاه می توان گفت که بسیجی، هویت دینی و ملی ‏است‎
ارسال نظرات