مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شرق مازندران با نام باران با 320 متر مربع مساحت ، دارای بخش‌های تخصصی اطفال، جراحی فک و صورت، درمان ریشه تخصصی، ارتودنسی و درمان ناهنجاری‌های دهانی، ایمپلنت، پروتز و ترمیم و زیبایی است .
کد خبر: ۸۸۴۸۰۱۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجهزترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق مازندران با حضور استاندار مازندران در بهشهر به بهره برداری رسید.

برای ساخت و تجهیز این کلینیک که بزرگ ترین مجموعه دندانپزشکی در شرق مازندران است، بخش خصوصی 18 میلیارد ریال هزینه کرده است .

کلینیک دندانپزشکی باران با 320 متر مربع مساحت ، دارای بخش‌های تخصصی اطفال، جراحی فک و صورت، درمان ریشه تخصصی، ارتودنسی و درمان ناهنجاری‌های دهانی، ایمپلنت، پروتز و ترمیم و زیبایی است .

با افتتاح این کلینیک تخصصی که به چهار دستگاه یونیت در بخش عمومی و دو یونیت در بخش اطفال و جراحی است برای حدود 30 نفر به ‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

استاندار مازندران در بازدید از بخش‌های مخنلف این کلینیک از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه ایجاد این کلینیک تخصصی تقدیر کرد و گفت: از اینکه افراد دلسوز سرمایه خود را در زمینه ارتقا بهداشت و سلامت جامعه به کار می‌گیرند جای تقدیر و سپاس است .

ربیع فلاج جلودار به اقدامات ارزشمند دولت در زمینه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که در این دولت بیش از 1000 میلیارد تومان در قالب توسعه مراکز بهداشت و درمان و ارائه خدمات مناسب پزشکی به مردم مازندران هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها