مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در گفت‌وگو با «بسیج»:
آذرنوش گفت: امروز ولایت‌فقیه به خار چشمی برای دشمنان نظام تبدیل شده و بسیجیان در این مسیر نقش اصلی را در حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه و تکیه بر منویات ایشان برعهده دارند.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
داود آذرنوش مسئول سازمان  بسیج ورزشکاران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه نقش بسیج در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... پررنگ و ستودنی است، اظهار داشت: بسیج و بسیجیان باید به‌عنوان پاسداران اصلی انقلاب اسلامی در مقابله با جریان‌های انحرافی مختلف تلاش کنند و بحمدالله تا به امروز هم در این زمینه نقش آفرینی موثری داشته اند.
 
وی با بیان اینکه یکی از وظایفه بسیج، مقابله با نفوذ و انحراف از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: تمام بسیجیان باید با تکیه بر آرمان‌های اسلامی سطح علم و آگاهی خود را نسبت به واقعیت‌های داخلی و موجود در پیرامون کشور بالا ببرند و به متلاشی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان بپردازند.
 
آذرنوش تاکید کرد: ولایت‌فقیه و ولایتمداری محور اصلی تمامی آرمان‌های نظام اسلامی است و عظمت و سربلندی دنیای اسلام بر پایه همین ولایت‌مداری است و اقتدار مسلمانان در ارتباط مستقیم با اصل ولایت بوده که به‌وجود آمده است.
 
مسئول سازمان  بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: امروز ولایت‌فقیه به خار چشمی برای دشمنان نظام تبدیل شده و بسیجیان در این مسیر نقش اصلی را در حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه و تکیه بر منویات ایشان برعهده دارند.
ارسال نظرات