طبرسی یکی از معضلات کشور را فقدان مدیران متدین دانست و گفت: اگر مدیری متدین و به قیامت و آخرت اعتقاد داشته باشد، دیگر اختلاس نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس و اعضای هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا شهرستان ساری و شهرستان میاندورود با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

امام جمعه ساری در این دیدار با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی انتخاباتی در کشور وجود نداشت و بیشتر انتصابی بود، اظهار کرد: با وجود انقلاب اسلامی سرنوشت کشور به‌دست مردم تعیین می‌شود.

آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه همه امور کشور مردمی است و مردم در تمامی تصمیم‌گیری‌های نظام نقشی مهم دارند، افزود: مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از همه مهم‌تر رئیس جمهور کشور دقت کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید رئیس جمهور کاردان و کاربلد را برای کشور انتخاب کنند، بیان کرد: رأی مردم حق‌الناس است و عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات باید دقت لازم را در این مسأله مهم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران مسؤولیت شرعی و قانونی بر عهده مجریان انتخابات است، تصریح کرد: اعضای هیأت نظارت و تمامی مجریان انتخابات باید دقت کنند که برای دنیای دیگری، دنیا و آخرت خود را خراب نکنند و در تمامی امور و تأیید و صلاحیت‌ها فقط قانون را لحاظ کنند.

طبرسی یکی از معضلات کشور را فقدان مدیران متدین دانست و گفت: اگر مدیری متدین و به قیامت و آخرت اعتقاد داشته باشد، دیگر اختلاس نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیریت جای کیسه‌دوزی نیست و یک مسؤول نباید به‌دنبال کسب ثروت از راه‌های غیرقانونی باشد، اظهار کرد: شهدا رفتند تا ارزش‌ها زنده بماند و مسؤولان توجه داشته باشند که روزی باید پاسخگوی خون آنها باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر دقت کامل در تأیید و صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا تأکید کرد و افزود: تأیید کاندیداهای متخلف یعنی خط بطلان کشیدن بر راه شهدا که این مسأله وظیفه همه مجریان انتخابات را سنگین می‌کند.

طبرسی با بیان اینکه بی‌دینی، تهمت و تخریب در فضای مجازی رونق دارد، اضافه کرد: شورای شهر جایگاهی حساس است و کاندیداهای این شورا باید در حوزه شهری، ترافیک، بودجه و... اطلاعات جامع داشته باشند و مردم در انتخاب این افراد دقت کنند.

وی در پایان گفت: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در تأیید و رد صلاحیت کاندیداها فقط به قانون عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها