فرمانده سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: دشمن در جدیدترین فتنه خود در تلاش است تا در جامعه اسلامی ما تحجر مذهبی را همزمان با تحجر سیاسی اشاعه دهد.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۴۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار حمید رضا نامور در نشست سیاسی، بصیرتی و روشنگری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه در جمع پایوران، سربازان و بسیجیان شوراهای حوزه های مقاومت اظهار داشت: همیشه نگاه دشمنان و ضدانقلاب این است که به مردم القا کنند بسیج به همه چیز به دید تخریب سیاسی نگاه می کند.
 
وی افزود: اگر ما بتوانیم گفتمان ولایت، انقلاب و حاکمیت دینی را در جامعه رواج دهیم دیگر خود بخود این فرهنگ ارزشمند در جامعه نهادینه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه در ادامه با اشاره به اینکه همیشه در هر زمینه ای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ما از فتنه انگیزی دست برنداشته اند، گفت: آنها در جدیدترین فتنه خود در تلاش هستند تا در جامعه اسلامی ما تحجر مذهبی را همزمان با تحجر سیاسی اشاعه دهند.

سرهنگ دوم پاسدار نامور خاطرنشان کرد: امروز یکی از سرمایه های بزرگ و ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، عمق استراتژیک نظام  در منطقه با وجود رزمندگان و نیروهای حزب اللهی است که هیچ دشمنی به خود اجازه تجاوز به حریم کشورمان را  نمی‌دهد و همه تهدیدهای فعلی جبهه استکبار  و در راس آن آمریکا به دلیل همین نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است.

وی در پایان نیز افزود: ملاک انتخاب فرد اصلح در انتخابات آینده  هم در ریاست جمهوری و هم در شورای شهر و روستا، باید در ولایت مداری، انقلابی گری در عمل، مردمی بودن و روحیه خدمت جهادی در آن فرد باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها