فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: 3 اكيپ از نيروهاي قرارگاه منطقه‌اي شمال شرق نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در روستاهاي زلزله زده فريمان مستقر شدند.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۳۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار داشت: یک اکیپ آواربرداری به همراه ۲ لودر و کامیون  کار آواربرداری و کمک به روستاییان را در روستاهای زلزله زده کارغش و الغور آغازکرد.
 
وی با بیان این که دو اکیپ امدادی نیز با حضور ۳ پزشک،  کار ویزیت و تحویل داروی رایگان اهالی زلزله زده را انجام می‌دهند، تصریح کرد: از صبح تا عصر امروز ۱۰۰ نفر از اهالی این روستاها ویزیت‌شدند.

امیر سرتیپ دوم آذریان ادامه‌داد: نیروهای ارتش ۱۶۰ بسته موادغذایی شامل برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی و غیره را به ارزش ۲۰میلیون تومان در مناطق زلزله‌زده توزیع‌کردند و یک وعده غذای گرم نیز در بین ۲۶۰ نفر از اهالی منطقه توزیع شد.

آذریان در بازدید از مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: حداقل تا پنج روز دیگر کار امدادرسانی و آواربرداری منازل تخریب‌شده این روستاها ادامه‌دارد.

گفتنی است؛ مردم حادثه‌دیده و مسئولان فریمان از حضور نیروهای ارتش و امدادرسانی آنان به زلزله‌زدگان قدردانی‌کردند.

شایان ذکر است، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور و سایر همراهان ابتدا در منزل شهید قاسم قنبری تنها شهید روستای کارغش حضوریافتند و لوح تقدیر و هدیه‌ای را به مادر این شهید بزرگوار اهداکردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها