خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:امسال دو انتخابات مهم وتأثیرگذار در کشورپیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا که باپیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری افراد اصلح وبا روحیه انقلابی ،جهادی وبابرنامه ومدیرت قوی انتخاب شوند وهمچنین برای رفع مشکلات هندیجان می بایست از مدیران مدبر ،بابرنامه ،کارآمد،بدون حاشیه ،مردمی وولایی استفاده نمود.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۲۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل درخطبه های نماز جمعه درمصلای مسجدجامع شهرستان اظهارکرد:مقام معظم رهبری بارها سفارش فرموده که در پای صندوق های رأی برای ریاست جمهوری فرد اصلح با روحیه انقلابی و دشمن ستیز را انتخاب کنید ونگذارید دشمن ازراه نفوذ مشکلی بوجود بیاورد وبابصیرت وحضوری حماسی و گسترده در انتخابات شرکت کنید.

وی افزود:ملت ایران با یک حرکت جهادی ودشمن سوز حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند وباپیروی از رهبرانقلاب بهترین ها را با شاخصه های انقلابی انتخاب نمایند.

وی بابیان تقدیر از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف امسال گفت:از برگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف در هندیجان و روستاها وشهرزهره تقدیر وتشکر می شود وامسال حضور تمام آحاد مردم شهرستان  در اعتکاف خوب و تأثیرگذاربود.

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:درروزهای آینده مناسبت هایی پیش رو داریم شامل روز نیروی زمینی ارتش که رشادت های این دلاوران ارتشی را گرامی میداریم .

وی بااشاره به حمله اخیر آمریکابه کشور سوریه بیان کرد:حمله آمریکا به سوریه را محکوم می کنیم  و آمریکا با این کارش از تروریست ها که خودشان بوجود آوردن حمایت می کنند واین گروه تروریستی شکست های زیادی از نیروهای مردمی وارتش سوریه متحمل شدند وآمریکا برای جبران این شکست ها به این شکل به سوریه حمله می کند.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها