خبرهای داغ:
مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان همدان خبر داد

بازدید 3026 همدانی به‌صورت خانوادگی از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از بازدید 3 هزار و 26 26 نفر همدانی به صورت خانوادگی در قالب کاروان‌های رهیان نور از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۱۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن ترکمان با اشاره به اعزام 14 کاروان در قالب راهیان نور از استان همدان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اعزام این کاروان‌ها از 29 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا 13 فروردین ماه امسال نیز ادامه داشت.

وی افزود: در سال گذشته و ابتدای امسال در بخش دانشجویی 3 هزار و 222 نفر در بخش دانش‌آموزی 16 هزار و 117 نفر و در بخش خانوادگی نیز 3 هزار و26 نفر به مناطق عملیاتی در غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: زائران به مدت چهار روز و سه شب در این مناطق حضور یافته و در اردوگاه شهید باکری و مسعودیان واقع در اهواز و خرمشهر اسکان داده شدند.

وی اظهار داشت: افرادی که در قالب خانواده به این مناطق عزیمت کردند نیز در 2 مدرسه رضوان و دکتر حسابی ساکن شده و از خدمات این مکان‌ها با تخفیف بهره‌مند شدند.

ترکمان عنوان کرد: زائران راهیان نور در منطقه جنگ زده جنوب کشور از مناطق عملیاتی پاسگاه زید، یادمان هور، طلائیه، شلمچه، هویزه فتح المبین، مکان عملیات والفجر 8 و دهلاویه بازدید کردند.

وی درباره وضعیت اعزام کاروان‌های راهیان نور استان همدان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب نیز گفت: در حال حاضر میزان سهمیه استان همدان برای حضور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در بخش‌های مختلف مشخص نشده است اما در اردیبهشت امسال کاروان‌های راهیان نور از منطقه بازی دراز در غرب کشور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار