خبرهای داغ:
در ديدار مهندس صادقي با آيت ا... طباطبايي نژاد عنوان شد :
مهندس احمد صادقی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شركت با حضور در دفترآیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۱۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، مهندس احمد صادقی مدیرعامل شركت ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شرکت با حضور در دفترآیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

آیت ا... طباطبایی نژاد در این دیدار گفت : یکی از افتخارات جمهوري اسلامي ، تولید فولاد و گسترش آن در سطح کشور است به نحوی که در خصوص این محصول از کشورهای دیگر بی نیاز هستیم. صنايع زيادي به ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه متصل هستند و از این دو صنعت مادر تاثیر می پذیرند .

وی ضمن اشاره به اینکه توسعه در صنایع فولادی باید بر اساس توان و امكانات موجود صورت گیرد افزود : توسعه صنایع مختلف بدون در نظر گرفتن توانمندی ها مشکلاتی را ایجاد می کند لذا این مقوله بايد مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مهندس صادقی تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان با وجود مشکلات در مرحله عبور از بحران قرار دارد كه به لطف خدا و تلاش همكاران در سال گذشته کلیه تعهدات اين شركت انجام شده است .

 وی ادامه داد : از نیمه دوم دی ماه تا آخر سال 1395 تمام توليد ات ذوب آهن به كشورهاي حوزه خليج فارس ، اروپا و ...صادر گرديد .

مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد : امسال با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تولید را حفظ نموده و افزایش دهیم و همچنين برنامه ها و پروژه هاي كاهش قيمت تمام شده نيز تداوم مي يابد .

مهندس صادقی ضمن اشاره به اینکه کوره بلند شماره یک تا چند ماه دیگر راه اندازی مي شود ،  اظهار کرد : میزان صادرات شرکت در سال گذشته 700 هزار تن بود كه امسال با صادرات 500 هزار تن چدن قصد داریم میزان صادرات را به یک میلیون و 500 هزار تن ارتقاء دهیم.

وی اضافه کرد : با توجه به افزايش چشمگيرتوليد فولاد در كشور ، اميدواريم  بازار داخل با تمهیداتی که مقام معظم رهبری فرمودند و کار و تلاش دست اندرکاران بهبود يابد و بازار فولاد با رونق بيشتري مواجه گردد .

لازم به ذكر است در اين ديدار مديرعامل و جمعي از مسئولين فولاد مباركه نيز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها