مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله مهمترین معیار سنجش خواص را تبعیت از ولی فقیه دانست و افزود: اطاعت و تبعیت از رهبری شاخصه بصیرت است.
کد خبر: ۸۸۴۷۸۷۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله صبح روز 27 فروردین‌ماه در نخستین روز از اردوی رزمی فرهنگی عاشقان روح‌الله 2 که در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله برگزار شد، با اشاره به ایام ماه رجب گفت: شروع ماه بندگی خداوند با ماه رجب بوده و این نشان از جایگاه ممتاز ماه رجب است.

وی افزود: ماه رجب مقدمه‌ای است تا انسان با دعا در این ماه، هدایا و آرزوهایی که از خداوند درخواست کرده را در ماه رمضان و شب‌های قدر دریافت نماید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: رجب، ماه فضایل و آغاز فصل نیایش است. در ماه رجب بایستی بذر عبادات را بکاریم تا در ماه رمضان فضایل آن را دِرو کنیم.

ماه رجب؛ آغازگر ماه نبوت

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه ماه رجب، ماه امامت و آغازگر ماه نبوت است، گفت: ماه رجب، از ماه‏‌های بزرگی است که طلوع سه امام معصوم، امام علی(ع)، امام محمد باقر(ع) و امام جواد(ع) را در آن شاهدیم.

وی با اشاره به مناسبت بیست‌وهفتم ماه رجب گفت: این ماه شروع بزرگ‌ترین جنبش تاریخ بشری، یعنی برانگیخته شدن پیامآور مهر و محبت، حضرت محمد مصطفی(ص) برای هدایت و سعادت انسان‏ها است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: خلقت انسان هدف‌دار است از این رو خداوند متعال برای رسیدن انسان به هدف آفرینش پیام و راهکارهای هدایت و سعادت را برای او توسط سفیران و برگزیدگانش که دارای ویژگی عصمت و معصونیت هستند، فرستاده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: این سفیران همان اولیاء و انبیای الهی هستند. و امامت استمرار حرکت انبیاء در هدایتگری و اجرای مقررات دینی و اجرای مقررات دینی و شکوفاسازی حکومت دینی است که انسان پس از اکمال دین و تتمیم آیین همواره نیاز به مربی و راهنمای معصوم از خطا برای انسانها باقی می‌ماند و نیاز به داشتن الگوی کامل به این وسیله تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) هدایت جامعه اسلامی بر عهده ولی فقیه است. ماموریتی که در حال حاضر پس از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که با نهضت خود اسلام را بار دیگر احیا کرد، بر عهده مقام‌معظم رهبری است و ایشان زمام امور جامعه و هدایت نظام اسلامی را عهده‌دار هستند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به سخن برخی از افراد که جدایی دین از سیاست را مطرح می‌کنند، گفت: بعضی فکر کرده‌اند دین تنها همان نماز و روزه است و به مسائل اجتماعی و سیاسی کاری ندارد. ایده‌ای شیطانی که از بعد پیامبر اسلام(ص) شروع و سبب خانه نشینی اهل بیت(ع) شد و بعد هم سلاطینی به وجود آمدند که انواع جنایت‌ها را به اسم اسلام انجام داده‌اند و امروز تشکیل داعش هم دنباله همان تفکر است.

تبعیت از ولایت مهمترین معیار سنجش خواص/اطاعت و تبعیت از رهبری شاخصه بصیرت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تبعیت از ولی فقیه را لازمه و اساس جامعه اسلامی دانست و گفت: تدوام امنیت، پیشرفت، توسعه، وحدت و اقتدار در گرو پیروی از ولایت فقیه امکانپذیر است چراکه ولی فقیه تاکید بر آزادی و استقلال و عزت جامعه دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد مهمترین معیار سنجش خواص را تبعیت از ولی فقیه دانست و افزود: اطاعت و تبعیت از رهبری شاخصه بصیرت است که ملت ایران نیز از این بصیرت برخوردار هستند چراکه در صحنه‌های مختلف تاریخ کشور با حضور در صحنه خود و اعلام حمایتشان از ولایت و نظام اسلامی ثابت کرده‌اند که دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی کند و هیچ ضربه‌ای به عنان کشور وارد سازد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد بوده‌اند تا با هر توطئه و ترفندی به این نظام ضربه بزنند ولی هرگز به این هدف شوم خود، دست پیدا نکرده و نخواهند کرد. استقلال این مملکت با چنگ و دندان به دست آمد و مشکلات نباید سبب شوند تا ما اساس و بنیان را نادیده بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: باید تلاش کنیم با باور و اعتقاد راسخ برای رفع مشکلات کشور تلاش کنیم و در این مسیر نیز چشم به کمک دشمنان و بیگانگان نداشته باشیم.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه ذات دشمنان همواره بر دشمنی بوده است، گفت: هرگز مسئولان و ملت نباید تصور کنند که شرق یا غرب برای ما برادر می‌شود. این نظام به راحتی به دست نیامده بلکه خون هزاران شهید بر پای این نهال ریخته شده تا امروز برافراشته و استوار مانده است.

وی در پایان با تاکید بر ولایت‌مدار و انقلابی بودن خاطرنشان کرد: انقلابی بودن به معنای این است که همه پیرو ولایت فقیه و نظام و درصدد تقویت ارکان انقلاب باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات