مسئول آتش نشانی دیر:

فقط 3 ساختمان آتش گرفته دیر بیمه شده بودند

بوشهر-مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دیر گفت : سال گذشته 61 ساختمان تجاری و مسکونی در دیر طعمه حریق شد که فقط 3 ساختمان از آنها بیمه آتش سوزی بودند.
کد خبر: ۸۸۴۷۸۲۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

یوسف رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، با تاکید بر لزوم جدی گرفتن بیمه آتش سوزی اظهار داشت: سال گذشته 61 ساختمان تجاری و مسکونی در دیر طعمه حریق شد که فقط 3 ساختمان از آنها بیمه آتش سوزی بودند.

رنجبر افزود: آتش نشانان و تیم‌های امداد و نجات در سال گذشته بالغ بر 118 عملیات اطفای حریق، حادثه و هم‌چنین خدمات ایمنی را پوشش دادند که از این تعداد آتش‌سوزی باغات با 18مورد، منزل مسکونی با 58 مورد، واژگونی خودرو با 12 مورد، تجاری با 13 مورد، کشتی با 2 مورد، معدن زباله با 6 مورد، باز کردن قفل با 4 مورد، گرفتن مار با 4 مورد بیشترین تعداد را به خودشان اختصاص داده‌اند.

رنجبر با بیان اینکه وظیفه ی آتش نشانان حفاظت از جان و مال مردم و حفاظت از محیط زیست است، گفت: آتش نشانی یک از مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود که با خطر بالایی  مواجه است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر دیر تصریح کرد: آتش نشانان همچون سربازان گمنامی به مردم خدمت رسانی می کنند و وظیفه مهمی در قبال سلامت مردم دارد.

رنجبر با اشاره به اینکه جبران خسارت ناشی از آتش سوزی بسیار جدی است، گفت: شهروندان نیز با جدی گرفتن امر بیمه آتش سوزی گامی موثر جهت اطمینان خاطر خود بردارند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات