پورضیایی مطرح کرد

منافقین؛ نجاستی در تاریخ که هیچ گاه تطهیر نخواهند شد

پوریا ابراهیم‌پور ضیایی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت:به نظر میرسد این روزها جریان هایی قصد در تطهیر لکه ی ننگی دارند که هیچ گاه تا روز قیامت از پیشانی تاریخ پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۸۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
منافقین؛ نجاستی در تاریخ که هیچ گاه تطهیر نخواهند شدبه گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، ،پوریا ابراهیم‌پور ضیایی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در واکنش به اظهارات اخیر عده ای روشنفکر نما پیرامون اعدام های منافقین در سال های شصت و مظلوم نمایی برای این گروهک تروریستی گفت:به نظر میرسد این روزها  گروه ها و جریان هایی قصد در تطهیر لکه ی ننگی دارند که هیچ گاه تا روز قیامت از پیشانی تاریخ پاک نخواهد شد.اونچه که میبینیم تعابیری دروغ و بی شرمانه است که میخواهند با آن،  گروه منافقین یا همان مجاهدین خلق را از گناهان و ننگ تاریخی نجات دهد،بی شک نه تنها جریان انقلابی بلکه اصل و کلیت ملت ایران هرگز اجازه ی این خیانت را به آن ها نخواهد داد،این گروه منحوس در طول حیات ننگین خود بزرگترین خیانت ها و دشمنی هارا با ملت ایران داشته است،من و یا هرکس دیگر در جایگاه یک ایرانی هرگز نمیتوانیم در مقابل این شانتاژ ها و دروغ ها سکوت کنیم .

پورضیایی ادامه داد:هرگز کشتار های خیابانی دهه شصت فراموش نخواهد شد،انفجار ساختمان حزب جمهوری ، شهادت شهید رجایی و بهشتی و بزرگان دیگر هرگز از خاطر ملت ایران نخواهد رفت .حتی یک حیوان هم نمیتواند انقدر پست باشد که هم نوع های بی دفاع خود کودکان چند ماه حمله کند و آن هارا به شکل فجیعی به قتل برساند .
اما این گروه که یک نجاست تاریخی هست دست به این کارها زدند،اوایل انقلاب و نظام با آن ها مراعات میکرد . شهید بهشتی از این که با آن ها تند برخورد شود مخالف بودند . حتی زمانی که مرگ بر بهشتی میگفتند شهید بهشتی هرگز با آن ها برخورد نکرد و آن ها را آزاد گذاشته بود  و نظام حتی تا بعد از شهادت شهید رجایی و کشته شدن مظلومانه ی مردم بی دفاع مستقیما با آن ها ورود به مقابله نکرد و بعد از این جریان ها بود که درگیری ها شروع شد.

پورضیایی گفت: این ها نمک انقلاب را خوردند و خیانت کردند به انقلاب به ایران به مردم و بیشتر از همه به خود .اسنادی هست که اینا خودشان همدیگر را نابود و حذف میکردند به خودشان هم رحم نمیکردند .انشاالله خداوند توفیق دهد من بعد جریان انقلابی و دانشجویی متعهد شروع به تبیین این اسناد خواهد کرد و در مقابل این دروغ ها می ایستد .کسانی که این گروه را از گناهانش میخواهد تبرعه کنند و یا تطهیر از این ها هم نجس تر هستند .و بدانند هر چه بخواهند بگویند و بروند نیست مردم ایران در مقابل این ها می ایستند .همانطور که عرض کردم هرگز در مقابلشان عقب نشینی نخواهیم کرد و اسناد را مجددا باز خوانی خواهیم کرد.
عرضم را با چند آیه از قرآن کریم به پایان میرسانم:

فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ

در دلهاى آنان يک نوع بيمارى است؛ خداوند بر بيمارى آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهايى که ميگفتند، عذاب دردناکى در انتظار آنهاست.
(بقره 10)

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

و هنگامى که به آنان گفته شود: «در زمين فساد نکنيد» میگويند: «ما فقط اصلاح ‏کننده‏ايم»!
(بقره 11)

أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِن لاَّ يَشْعُرُونَ

آگاه باشيد! اينها همان مفسدانند؛ ولى نمیفهمند.
(بقره 12)

کاش در این آیات بیشتر و عمیق تر تامل کنیم تا انشاالله مسیر بر ما روشن شود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار