خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛

امانتداری از آرا موجب افزایش حضور مردم در انتخابات خواهد شد

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با تاکید بر لزوم بی طرفی و رفتار مبتنی بر قانون تمامی عوامل برگزاری انتخابات گفت : امانتداری از آرای مردم و اجرای دقیق قانون موجب اعتماد سازی و افزایش حضور مردم در انتخابات خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۲۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در مصاحبه با خبرنگار بسیج با بیان این که حضور با نشاط و گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز افزایش پویایی و اقتدار کشور است اظهار کرد: انتظار ما از همه مردم و مسئولین این است که همانطور که تا به الان در همه انتخابات شرکت به عمل رساندند در این دوره نیز با شور و شعف بیشتری شرکت کنند .

وی ابراز کرد: مفاهیم امنیت، اقتدار و مقبولیت با مشارکت در عرصه سیاسی با هم پیوند تنگاتنگی دارد که تحقق آنها در عرصه انتخابات موجب توسعه و آبادانی پیش از پیش کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نگاه دشمنان به حضور مردم در صحنه های انقلابی است، افزود: مردم ما بابصیرت هستند و خودشان می دانند که انتخابات امسال چه اهمیت بالایی دارد و همواره در صحنه های مهم حضور باشکوهی دارند لذا ملت بزرگ ایران با حضورشان باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد.

حجت الاسلام رعایتی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح گفت: انتخابات ریاست جمهوری چون بحث اجرایی کشور است و برای برطرف شدن مشکلات کشور می باشد، مردم باید فردی را انتخاب کنند که بتواند تدابیری که می اندیشد با مدیریت خوب خود مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی با تاکید بر لزوم بی طرفی و رفتار مبتنی بر قانون تمامی عوامل برگزاری انتخابات گفت : امانتداری از آرای مردم و اجرای دقیق قانون موجب اعتماد سازی و افزایش حضور مردم در انتخابات خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که مردم طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ رای دادن و شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است به این وظیفه ی خود بهتر عمل کنند و حضور گسترده ای داشته باشند تا انشاالله با انتخاب فرد اصلح به جامعه دینی خدمت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها