خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:

تغییر رویکرد ملت نسبت به نظام از اهداف دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان اذعان کرد: دشمن می‌خواهد با قرار دادن مردم ایران در شرایط سخت و دشوار رویکرد آن‌ها را نسبت به کشور و نظام تغییر دهند.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۹۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

حجت‌الاسلام صادقی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان، در گفت‌ و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون تبیین شعار سال اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا از طریق تحریم‌ها و وارد کردن فشارهای اقتصادی مردم ایران را به زانو در بیاورند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با قرار دادن مردم ایران در شرایط سخت و دشوار رویکرد آن‌ها را نسبت به کشور و نظام تغییر دهند.

این مسئول در خصوص علل نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تبیین کرد: با توجه به برنامه‌های دشمن برای ضربه وارد کردن به کشورمان از طریق فشارهای اقتصادی، رهبر معظم انقلاب همواره تحقق اقتصاد مقاومتی را در راس امور دانسته و بدان تاکید دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تاکستان تشریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقداماتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته ولی هنوز برای تحقق آرمان‌های مقام معظم رهبری فاصله بسیاری باقی است.

صادقی ضمن اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم‌های موجود در جامعه تصریح کرد: عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور سبب شد تا رهبر معظم انقلاب بار دیگر این مهم را به عنوان خط مشی کشور بیان کنند تا از طریق تولید و در پی آن افزایش اشتغال، کشور را به توسعه اقتصادی برسانند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولین باید دست‌به‌دست هم دهند تا با کاهش واردات و افزایش صادرات، آمار بیکاری را در کشور کاهش داده و شرایط اقتصادی کشور را به وضعیت ایده‌آل تغییر دهند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها