مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در 72 ساعت گذشته آتش نشانی سمنان به 10 مورد حادثه که به سامانه 125 این سازمان اعلام شده بود خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۶۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در 72 ساعت گذشته آتش نشانی سمنان به 10 مورد حادثه که به سامانه 125 این سازمان اعلام شده بود خدمات رسانی کردند.

سعید اسمعیل پور گفت : در سه روز گذشته 204 مورد تماس با سامانه 125 آتش نشانی سمنان گرفته شده که از میان این تماس ها تنها 10 مورد آن عملیاتی شده است که اتش نشانان این سازمان در ساعات مختلف از شبانه روز به کمک همشهریان سمنانی شتافتند و امداد رسانی کردند.

وی در تشریح نوع حادثه ها عنوان کرد: در مجموع 10 حادثه اتفاق افتاده در 72 ساعت گذشته 3 مورد مربوطه به حریق ضایعات ، 3 مورد محبوسی در کابین آسانسور ، و 3 مورد (گیر کردن حلقه در انگشتان دست، گرفتن حیوانات موذی (گربه )و حریق خودرو) و یک مورد مربوط به ایمن سازی در حوزه پیشگیری بوده است که در سطح شهر توسط آتش نشانان پوشش داده شده است

رنگ آمیزی و خط کشی ایستگاه های تاکسی سطح شهر

سرپرست سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری سمنان از رنگ آمیزی، خط کشی و تعمیرایستگاه های تاکسی سطح شهر خبرداد.

مجید کاشی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه چندین سال از رنگ آمیزی ایستگاه های تاکسی سطح شهر می گذرد و در طی این مدت خط کشی ایستگاه ها در اثر بارش باران و برف و همچنین تردد خودرو ها از بین رفته بود و باعث ورود مسافربر های شخصی به داخل ایستگاه تاکسی شده بود، عملیات خط کشی مجدد در دستور کار سازمان قرار گرفت .

وی درادامه افزود: با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان و زیباسازی مکانهای عمومی سطح شهر عملیات رنگ آمیزی بیش از 10 ایستگاه تاکسی به پایان رسید .

سرپرست سازمان در پایان خاطر نشان کرد : این پروژه در راستای جلب رضایت شهروندان در روزهای گذشته به همت پرسنل زحمتکش صورت پذیرفت .

طرح ساماندهی دستفروشان در سطح منطقه

مدیر منطقه دو از اجرای طرح شناسایی و جمع آوری دستفروش ها درسطح معابر توسط نیروهای اجراییات واحد خدمات شهری خبر داد.

مسعود میر شریفی با اعلام این خبر اذعان داشت: حضور دستفروشان در سطح معابر موجب برهم زدن نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای کسبه و نارضایتی برای شهروندان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این افراد با سوء استفاده از پرداخت نکردن هزینه های عوارض شهر داری و دیگر ارگانهای دولتی اقدام به دستفروشی می نمایند.

میر شریفی گفت: شهرداری سمنان به منظور جلوگیری از افراد سود جو ورفع مشکلات دستفروشان بادرنظرگرفتن مکان مناسب در چندین منطقه در سطح شهر جهت استقرار دستفروشان در نظر گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها