خبرهای داغ:
استاد دانشگاه:

پیشرفت‌های کشور ناشی از عملکرد انقلابی و بسیجی است

استاد دانشگاه با بیان اینکه هر جا که مسئولین کشور انقلابی و گوش به فرمان رهبری و پشت سر مقام رهبری حرکت کردند موفق بودند، گفت: پیشرفت‌های کشور همه ناشی از این است که انقلابی و بسیجی عمل کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۵۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید نظری در جمع کار کنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به تحولات کشور اظهار داشت: هر جا که مسئولین کشور انقلابی و گوش به فرمان رهبری و پشت سر مقام رهبری حرکت کردند موفق بودند.

وی افزود: امروز که در بعضی از مسائل کشوری عقب هستیم همه از این است که در مسئولیت‌های که به افراد داده می شود انقلابی عمل نکردند و بر عکس در جاهایی که ما الان مثل بحت دارویی و مسائل دفاعی و ده‌ها مسائل دیگر که کشور ما پیشرفت کرده است همه ناشی از این است که انقلابی و بسیجی عمل کرده‌ایم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمن از طریق نظامی و منطقه ای هیچ وقت به مقصود خود نمی رسد و فقط دل خوش کرده است به جنگ نرم و رسانه ای و می خواهد از این طریق مغز جوانان ما را خالی کند.

وی ادامه داد: می طلبد که دلسوزان نظام و دست اندرکاران و کسانی که دل و قلبشان برای این نظام ولایی می تپد پای کار بیایند و جوانان را از این خطر آگاه کنند.

نظری خاطرنشان کرد: دشمن فقط از بحث فکر و اعتقاد ما در هراس است نه تسلیحات نظامی از لحاظ عدد و تجهیزات؛ همان فکر انقلابی و اعتقادی ما است که دشمن این قدر در هول افتاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات