خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اعتکاف خواهران

۱۰۰ دانش آموز دختر معتكف گلپایگانی میثاق نامه حجاب بستند

مسئول فرهنگی اعتکاف خواهران:سعی داریم با تدوام برنامه های فرهنگی در بین این دانش آموزان زمینه های تقویت معنوی دانش آموزان را فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۴۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار بسيج به نقل از دیار عالمان، مسئول فرهنگی اعتکاف خواهران گفت: ۱۰۰ دانش آموز شرکت کننده در اعتکاف پس از تاثیر از این فضای معنوی امروز میثاق نامه رعایت حجاب بستند.

نرگس فرج زاده امروز در حاشیه این مراسم که امروز عصر برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که امروز این میثاق را با بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و حضرت زینب بستند تعهد کردند حجاب فاطمی را به تمام معنا حفظ نمایند.

وی افزود: سعی داریم با تدوام برنامه های فرهنگی در بین این دانش آموزان زمینه های تقویت معنوی دانش آموزان را فراهم کنیم.

فاطمه پورگل مبلغ مذبي و مدرس حوزه و دانشگاه نیز در ادامه عنوان کرد: عاشق همواره به تقلید از معشوق به دنبال شبیه شدن در همه زمینه ها است و این نشانه شیفتگی نه تنها در سیرت، بلکه در صورت نیز نمایان گر می شود.

روحانی و استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: اگر چه شاید با شکل های گوناگون حجاب مورد نظر اسلام را رعایت کرد ولی حجاب نشانه فاطمی بودن است.

وی با اشاره به این نکته که حتی چادر بدون رعایت اصل حجاب برخی موارد بدون تاثیر خواهد بود عنوان کرد: فردی که چادر به سر می کند باید شان و جایگاه چادر را حفظ نماید.

در پایان این مراسم به این ۱۰۰ نفر یک چادر و گل سرخ اهدا شد.

ارسال نظرات