همزمان با صعود سراسری به اتفاعات بازی دراز صورت می گیرد
فلاح مراد گفت:همزمان با سعود سراسری به اتفاعات بازی دراز،یک هزار نفر از اقشار مختلف استان البرز در اردیبهشت ماه به سرپل ذهاب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۳۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، احمد فلاح مراد مسئول اردویی  راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت:همزمان با سالروز عملیات بازی دراز کاروان 1000هزار نفری از اقشار مختلف استان البرز به راهیان نور غرب جهت شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز به استان کرمانشاه سفر می کنند.
 
وی افزود:این کاروان به منظور شرکت در مراسم گرمیداشت شهدای عملیات بازی دراز که روز هفتم اردیبشت ماه در حرم احمد بن اسحاق شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود شرکت خواهند کرد و یک روز بعد 8 اردیبهشت همگام با دیگر استان های کشور در صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز حضور خواهند یافت.
 
مسئول اردویی  راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یاد آور شد: در همین راستا ازچندین روز قبل اردویی راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) جهت برگزاری بهتر این مراسم شکوهمند و آماده سازی مکان اسکان شرکت کنندگان در شهرستان سرپل ذهاب در این شهرستان حضور پیدا کرد و مقدمات این سفر را فراهم آورد.
فلاح مراداظهار داشت: جمعی از اقشار مختلف مردم استان البرز هرساله  به  منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا  در سالرزو عملیات بازی دراز و سعود سراسری به این ارتفاعات شرکت می کنند.
 
وی با اشاره به حضور موثر لشکر امام حسن مجتبی(ع)در عملیات بازی درازخاطر نشان کرد لشکر امام حسن مجتبی (ع) به همراه دیگر یگان ها نقش موثری در عملیات بازی داشته است.
گفتنی است عملیات بازی دراز در تاریخ ۱۳۶۰/۲/۱  به منظور بیرون راندن دشمن تجاوز گر بعثی در ارتفاعات بازی دراز  آغاز شد و به مدت ۸ روز طول کشید که  طی این عملیات بخشی از هدف های پیش بینی شده محقق شد. 
 

ارسال نظرات