خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دالاهو:

انتخابات تکلیفی است که مردم در آن سرنوشت خود را رقم می زنند

حجت الاسلام پناهی گفت: انتخابات کار عظیمی است و بنابه فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تکلیف است، تکلیفی که درآن مردم سرنوشت چهارساله خود را رقم میزنند.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۹۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

 حجت الاسلام پناهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دالاهو در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: انتخابات کار عظیمی است و بنابه فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تکلیف است،تکلیفی که درآن مردم سرنوشت چهارساله  خود را رقم میزنند.

 

وی افزود:  هرشخص باید برخورد لازم بداند که جهت انتخاب اصلح با وسواس تمام و التفات به تمامی جوانب این مهم را انجام دهد که یکی از سنجه های انتخاب اصلح این است که ببینیم دشمن از چه کسی تعریف می کند و در مقابل چه کسی را تخریب می کند، چرا که اگر شخصی مورد تمجید بیگانگان بود قطعا به درد انقلاب اسلامی و ملت ایران  نمیخورد.

 

حجت الاسلام پناهی گفت: باید فردی را انتخاب گردد که قبل از هر چیز ولایتمدار باشد و ولایتمداری را سر لوحه کار خود قرار دهد که اگر این گونه بود می توانیم با استعانت از خداوند تبارک و تعالی مسائل و مشکلات را حل کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت وخیم اقتصادی حاکم بر کشور، به کسی نیازمندیم که سیاست اقتصادی اسلام را عملا جاری کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ارسال نظرات