خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار گردید؛

کارگاه تجربه نگاری در سپاه گایکش

کارگاه تجربه نگاری با حضور کارکنان سپاه گالیکش در نمازخانه ناحیه برگزار گردید .
کد خبر: ۸۸۴۷۴۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، صبح امروز کارگاه تجربه نگاری با حضور کارکنان سپاه گالیکش در نمازخانه ناحیه برگزار گردید .

کی قبادی مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه نینوا در جمع کارکنان سپاه گالیکش به تعریف تجربه پرداخت و گفت : تجربه رخداد، دانایی و مهارت است که حاصل از حل خلاقانه مشکل در حین انجام کار است که با ماموریتی که طی یک فرایند علمی با تدبیر و تصمیم، اقدام انجام می شود به نتیجه ختم و دارای دستاورد است.

وی در ادامه افزود: تجربه دوره ای، تجربه ی است که ماحصل یک دوره مدیریتی یک یا چندین ساله باشد و تجربه موضوعی، تجربه ای است که از مجموع تجربیات حاصل از یک واقعه حاصل شده باشد مثل اغتشاشات سال 88.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه نینوا بیان داشت: رهبر انقلاب در خصوص ثبت تجربه می فرمایند، آخرین حلقه رزم یک رزمنده، نه تحویل سلاح به واحد تسلیحات بلکه نوشتن خاطرات نبرد است. یک رزمنده تا زمانی که خاطرات خود را ثبت نکرده باشد، هنوز چیزهایی به تاریخ، آینده و آرمانش بدهکار است .

کی قبادی افزود: از فرمایشات بزرگان اسلام و انقلاب پی به اهمیت نگارش و ثبت تجربه ها می بریم و همه کارکنان در سپاه می بایست نسبت به ثبت تجربه های خود اقدام نماید تا با تدوین و انتشار این تجربه ها همگان بتوانند از آن سود ببرند.

انتهای پیام/

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها