معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان:
مجموع اشتغال استان در بخش خدمات، هفت درصد کمتر از متوسط کشوری است و این یعنی اینکه این بخش نیاز به توجه بیشتری دارد.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۴۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: برای گسترش بخش خدمات در استان زنجان، 124 نوع شغل جدید احصا شده است که به بخش خدمات استان اضافه می شود.

رحیم عصفوری افزود: این لیست از شغل ها به مجموعه های مختلف نامه نگاری و برای استفاده پیشنهاد شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به نیاز برخی از صنوف و صنایع دستی به شیوه آموزشی شاگرد - استادی برای انتقال مطالب آموزشی آن صنف یا صنعت، با مسئولان ارشد دولت مذاکره و نامه نگاری شده است.

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: بسیاری از صاحبان صنوف و صنایع دستی به خاطر محدودیت های وزارت کار در به کارگیری نفر بدون بیمه، حاضر به اشتغال افراد کارآموز در محل کارشان نیستند.

عصفوری خاطرنشان کرد: مجموع اشتغال استان در بخش خدمات، هفت درصد کمتر از متوسط کشوری است و این یعنی اینکه این بخش نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی با تشریح وضعیت اقتصادی استان گفت: زنجان طی سه سال گذشته در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی با همت همه دست اندرکاران امر، پیشرفت های خوبی را کسب کرده است

معاون استاندار زنجان با اشاره به ضرورت افزایش تعامل دولت و اصناف استان، افزود: اصناف از اقشار معتمد در استان به شمار می رود، بنابراین باید بعضی از مسائل، موفقیت ها و پیشرفت های استان در حوزه های مختلف به اطلاع اصناف رسانده شود.

ارسال نظرات