مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک
عزیز محمدی گفت :برای اولین بار در استان مرکزی موفق شدیم تا جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان را به دست آورده و سال آینده در لیگ برتر والیبال خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۳۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی محمد رضا عزیز محمدی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت : برای اولین بار در استان مرکزی موفق شدیم تا جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان را به دست آورده و سال آینده در لیگ برتر والیبال خواهیم بود.
 
وی افزود: چندین بازیکن به اردوهای مختلف تبم های ملی والیبال بانوان نیز دعوت شده اند که شاخص ترین آن ها خانم زهرا کریمی است که همراه با تیم ملی نوجوانان به مسابقات آسیایی اعزام شد و این خود نشان از فعالیت باشگاه در زمینه های حرفه ای؛ قهرمانی؛ پایه ای و همچنین آکادمی ورزش بانوان است.
 
عزیزمحمدی در ارتباط با طرح ادغام باشگاه شهرداری اراک با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: در ۴ سال گذشته شورای اسلامی کلانشهر اراک پشتیبان باشگاه بوده است و ما موفق بوده ایم ۴۵ تیم اعم از هاکی، بسکتبال ، والیبال، کاراته و ….. در لیگ های مختلف کشور را داشته باشیم که در هرکدام از این رشته ها به موفقیت های بسیار خوبی در سطح ملی و بین المللی دست پیدا کرده ایم اما با توجه به شرایط؛ بودجه ای برای باشگاه در سال ۹۶ در شورای شهر به تصویب نرسیده است.
 
وی اظهارداشت: در دوره سوم شورای شهر نیز تجربه ای ناموفق از ادغام باشگاه با سازمان فرهنگی کسب کرده ایم که پس از آن باز هم ساختار باشگاه و سازمان فرهنگی از یکدیگر جدا شد.
 
محمد رضا عزیز محمدی با اشاره به حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار در باشگاه اذعان داشت: تحولی که باشگاه شهرداری در ورزش استان مرکزی ایجاد کرده بی سابقه بوده است ، کسب موفقیت های فراوان در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور و بین المللی و معرفی بازیکنان برجسته به تیم های ملی اعم از هاکی ، کاراته، والیبال و … تنها گوشه ای از افتخارات باشگاه شهرداری در چند سال اخیر بوده است.
 
وی ادامه داد: شهرداری اراک در چند سال گذشته پیش قدم ورزش استان مرکزی بوده است و بار ورزش استان را به دوش کشیده است و موفق شد شور و نشاط فراوانی در بین جوانان و شهرواندان اراکی به وجود بیاورد.
 
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در پایان خاطرنشان کرد : نیاز جوانان استان ما ورزش قهرمانی و حرفه ای است و به خاطر اهمیت این موضوع ما توانسته ایم در این بخش فعال باشیم و استعداد های درخشانی را نیز در رشته های مختلف معرفی کنیم.
ارسال نظرات