معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تحویل منازل مسکونی سیل‌زدگان تایباد و خواف تا اوایل تابستان ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۲۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری  بسیج  به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه تلاش داریم حداکثر تا اوایل تابستان 96 منازل مسکونی سیل‌زدگان تایباد و خواف را تحویل دهیم، ‌اظهار داشت: در جریان سیل اواخر سال 95 خراسان رضوی که در مناطق تایباد و خواف به وقوع پیوست،‌ حدود 370 منزل روستایی آسیب دیدند که از این میان 200 مورد دچار آسیب جزئی، 140 مورد آسیب متوسط و 30 مورد به طور کامل تخریب شدند.

وی با بیان اینکه فرآیند تعمیر و بازسازی این منازل با قوت در حال پیگیری است، تصریح کرد:‌ تلاش داریم حداکثر تا اوایل تابستان سال جاری تمام منازل مسکونی آسیب دیده را تکمیل و در اختیار صاحبانشان قرار دهیم.

خاکسار گفت: در بازسازی‌ این منازل مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) و قرارگاه سازندگی ثامن الائمه(علیه‌السلام) با آستان قدس رضوی مشارکت دارند.

وی افزود: آستان قدس رضوی بر اساس منشور هفتگانه رهبری معظم انقلاب به یاری مردم سیل زده شتافته است و این امدادرسانی به هیچ عنوان به معنای بر دوش گرفتن وظایف قانونی نهادهای مسئول در این زمینه نیست، بلکه یاری‌رسانی به مردم برای رفع سریعتر مشکلات است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده، گفت: همچنین با هماهنگی بسیج دانشجویی، قرارگاه سازندگی ثامن الائمه(ع) و سپاه پاسداران تایباد، 300 جهادگر در دو نوبت و به مدت 14 روز در ایام عید نوروز به مناطق سیل‌زده اعزام شدند که با تلاش و اقدامات خوب این عزیزان، چهره سیل زده منطقه دگرگون و موجب دلگرمی اهالی و مشارکت بیشتر و منسجم‌تر آن‌ها در بازسازی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها