خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، روشنگری و بصیرت افزایی در دانشگاه با استفاده از برنامه‌های متنوع انجام دنبال می‌شود، گفت: از نامزدهای قطعی ریاست جمهوری و یا نمایندگان آنها برای حضور در دانشگاه و شرکت در مناظرات و جلسات دعوت به عمل می‌آید.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۹۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس اظهار داشت: به توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری امسال فعالیت ما پیرامون این موضوع و برگزاری برنامه‌های مرتبط با آن متمرکز است چرا که روشنگری وظیفه ذاتی بسیج دانشجوئی است.

وی افزود: بسیج دانشجویی در بیشتر دانشگاه‌های استان همزمان با انتخابات برنامه «کافه انتخابات» و در سطح شهر مانند پارک‌ها، پیاده‌روها و غیره نیز در صورت موافقت شهرداری و نهادهای مربوط به منظور تبیین گفتمان انقلاب و روشنگری پاتوق‌های شهری را برگزار می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: در حال تدوین و نهایی کردن برنامه‌ها و موضوعات کرسی‌های آزاد‌اندیشی، تریبون آزاد، سخنرانی‌ها و مناظرات هستیم که فعلا برنامه مناظره آقای علوی مدیرمسئول خبرگزاری بسیج و آقای فومنی مدیرکل حزب مردمی اصلاحات قطعی شده است.

وی با اشاره به اینکه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، روشنگری و بصیرت افزایی در دانشگاه با استفاده از برنامه‌های متنوع انجام دنبال می‌شود، گفت: از نامزدهای قطعی ریاست جمهوری و یا نمایندگان آنها برای حضور در دانشگاه و شرکت در مناظرات و جلسات دعوت به عمل می‌آید.

فریادرس عنوان کرد: در راستای عمل به رسالت‌های بسیج دانشجویی برنامه‌هایی مانند سخنرانی، مناظرات، پاتوق‌های فرهنگی نیز در مساجد فعال سطح شهر و نماز جمعه برگزار می‌شود تا با معرفی معیارهای فرد اصلح، یک رئیس جمهور انقلابی روی بیاید.

وی تصریح کرد: پس از پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برنامه‌های بسیج دانشجویی در حوزه مباحث اجتماعی و فرهنگی در جامعه و دانشگاه‌های سراسر استان متمرکز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات