مفتح در گفتگو با «بسیج»:

اجرایی کردن شعار امسال به شکل جدی مورد بررسی قرار بگیرد

محمد مهدی مفتح گفت: با توجه به نامگذاری سال 96 اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که از سوی رهبری معظم انقلاب شکل گرفته است باید راهکارهای عملی و اجرایی کردن شعار امسال به شکل جدی مورد بررسی قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۶۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  اقتصاد مقاومتی ، شرایطی را بوجود می‌آورد که در آن ضمن پیشرفت صنعتی و رسیدن به رشد اقتصادی بالا منجر به کاهش نابرابریها، فقر، توزیع عادلانه ثروت و از بین بردن بیکاری می‌شود.

وی با بیان اینکه  باید برای دستیابی به پیشرفت  اقتصادی ،  حمایت اساسی از تولید را مدنظر قرار داد افزود: باید حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تولید ایرانی را در جهت اعتلای کار و اشتغال مدنظر قرار داد. مواردی که به عنوان آسیب شناسی تولید ملی شکل گرفته را بررسی کرد و در جهت رفع تنگناهای تولید در اقتصاد کشورمان کوشا بود و برنامه ریزی صحیح را بکار گرفت تا از نیروهای انسانی و سرمایه موجود در کشورمان هر چه بیشتر بتوان استفاده کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال 96 اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  که از سوی رهبری معظم انقلاب شکل گرفته است باید راهکارهای عملی و اجرایی کردن شعار امسال به شکل جدی مورد بررسی قرار بگیرد.

مفتح بیان داشت:  باید زمینه‌های بهبوددر تولید و افزایش  سطح بهره وری تولید از سوی مسوولان جدی گرفته شود تا بتوان از اقتصادی پویا بهره گرفت. اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مردمی کردن اقتصاد است که استفاده بهینه از منابع انسانی و اعمال مدیریت کارآمد را بهمراه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار