مسئول بسیج حقوقدانان کشور در گفتگو با «بسیج»خبر داد
دکتر بهادری گفت: از ابتدای امسال ارائه مشاوره حقوقی رایگان در فضای مجازی را شروع کردیم. افراد می توانند با مطرح کردن سوالات حقوقی خود ظرف 48 ساعت پاسخ خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۴۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مشاوره حقوقی رایگان در فضای مجازی برای شهروندان در سال جدیددکتر علی بهادری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در سال جدید اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که سال گذشته داشتیم و امسال هم آن را با جدیت دنبال می کنیم مشاوره حقوقی رایگان به عموم شهروندان و همچنین بسیجیان است که سال گذشته آن را در فضای حقیقی ایجاد کردیم و امسال آن را به شهرستان ها و مرکز استان ها توسعه می دهیم.

بهادری ادامه داد: از ابتدای امسال ارائه مشاوره حقوقی رایگان در فضای مجازی را شروع کردیم که سایت رسمی سازمان ما مشاوره رایگان را به صورت مجازی ارائه می دهد و افراد می توانند با مطرح کردن سوالات حقوقی خود ظرف 48 ساعت پاسخ خود را دریافت کنند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به دیگر برنامه های مهم این سازمان بیان داشت: در کنار سایر برنامه ها، امسال معرفی شید شاخص را داریم. شهید شاخص بسیج حقوقدانان در سال 96 شهید جلالی است که هم عضو بسیج حقوقدانان بودند و در حادثه منا به شهادت رسیدند و هم مدافع حرم هم بودند لذا در همین راستا برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.


ارسال نظرات