رنجبر گفت: من در سال 95 در کشور به عنوان دومین کارآفرین نمونه کشور و اولین کارآفرین نمونه استان انتخاب شده ام اما جز تکریمی که از بسیج مستضعفین شد، هیچ تقدیر و تشکری از جانب دولت نشد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

 

حجت الله رنجبر تولید کننده نمونه استان مازندارن شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره تولیدی کوچکی که با همسر و فرزندش راه اندازی کرده است، اظهار داشت: محصولی که ما تولید می کنیم، گیاهان داروئی است که همه آن ها در نواحی دامنه های کوه ها قابل دسترس است. گل بابونه، گل گاو زبان و انواع گیاهان داروئی که همگی با همکاری دختر و همسرم است را تولید و فرآوری می کنیم.

وی با بیان اینکه دولت هیچ حمایتی از تولیدکنندگان داخلی نمی کند افزود: از آغاز کار تا به الآن که چندین سال است می گذرد، تنها 15 میلیون وام از بسیج کشاورزی گرفته ام که آن ها با سود 18 درصد همراه است. چند نفری هم که برای گرفتن وام وتسهیلات بانکی مشورت کردم، مواردی را مطرح کردند که گرفتن وام از بانک مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه شد و تنها خودمان بودیم در این میدان سخت که باید با اقلام خارجی مبارزه کنیم، نجات یافتیم.

این کارآفرین نمونه عنوان کرد: با رکودی که حاکم بر بازار است، مجبور هستیم برای کسب درآمد به شهرهای مختلفی سفر کنیم. اگر این رکود وجود نداشت، امثال من آواره این شهر و آن شهر نمی شدند و با مستقر شدن در سطح شهر و استان خودشان به فروش و درآمد بالا دست پیدا می کردند.

رنجبر تاکید کرد: من در سال 95 در کشور به عنوان دومین کارآفرین نمونه کشور و اولین کارآفرین نمونه استان انتخاب شده ام اما جز تکریمی که از بسیج مستضعفین شد، هیچ تقدیر و تشکری از جانب دولت نشد.

ارسال نظرات