مسئول بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
بصیری گفت: کمک به گسترش سواد رسانه در جامعه همچنین برقراری ارتباط بیشتر بین تولید کنندگان محصولات با کیفیت داخلی و رسانه ها را برای امسال در نظر گرفته ایم.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۹۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
بصیری مسئول بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: کمک به گسترش سواد رسانه در جامعه همچنین برقراری ارتباط بیشتر بین تولید کنندگان محصولات با کیفیت داخلی و رسانه ها را برای امسال در نظر گرفته ایم.

وی افزود: ما امسال این دو موضوع را در دستور کار قرار دادیم که تلاش کردیم سایر برنامه هایمان هم در راستای این دو موضوع قرار بگیرد. جشنواره رسانه ای ابوذر را برگزار می کنیم این جشنواره در بخش اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی دارای اولویت ویژه است. همین طور از رسانه های برتری که به حوزه تولید کنندگان داخلی کمک کردند و تجربیات خود را از طریق مصاحبه در اختیار آنها قرار دادند با معرفی یا تبلیغات آگهی از آنها تقدیر به عمل خواهیم آورد.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: همچنین از تولید کنندگان برتری که توانستند ارتباط خوب رسانه ای داشته باشند و خودشان واحد رسانه ای شان را فعال کرده باشند برای معرفی بهتر کارهایشان تقدیر خواهیم کرد.

بصیری بیان داشت: برای خبرنگاران برنامه بازدید از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را گذاشتیم هم از شهرستان ها برای بازدید به تهران می آیند و دستاوردهای خوب جمهوری اسلامی ایران در حوزه های صنعتی اقتصادی کشاورزی برای بازدید خواهند رفت.

ارسال نظرات